Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Du og din mann? finner dere på mye sammen? eller gjøre dere ting mye hver for dere,du sitter med ditt og han med sine int.?
2_TETTE Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Varierer noe, men gjør som regel nesten alt sammen. Bare fordi vi liker det tror jeg. Finner på ting sammen om kveldene når gutten har lagt seg. Lager ting sammen, ser film, har barnevakt og går på kino/møter venner etc. Men noen ting liker mannen min å holde på med, for.eks: fikse på ting eller bygge noe. da gjør jeg noe annet. Vi ble nok sammen fordi vi har veeldig mange like interesser og derfor har vi det topp med de samme tingene fortsatt.
'***mamma til to engler*** Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Vi er borte fra hverandre hele dagen frem til fire-fem, og da prioriterer vi å være med datteren vår frem til hun legger seg klokka åtte. Etter det er vi så dauslitne at vi som regel ligger på hver sin sofa og halvsover foran tv'n... men når vi har overskudd drar vi gjerne på besøk til felles venner, eller vi gjør noe hver for oss... ikke så ofte det blir kino eller noe annet på kveldstid som vi ikke kan ta med datteren vår på, for vi ha ikke så mange som kan sitte barnevakt... Derfor blir det til at vi gjør ting hver for oss også! -Men jeg tror man har behov for å ha både felles og individuelle interesser....
jentebaby i hus Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Min kjære jobber 4 skift. Så kan gå noen dager mellom hver gang vi ser hverandre. Når han da er hjemme liker han å slappe av. Så vi finner ikke på så mye+eg er døds trøtt etter jobb.
PlinkiPlonk Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Vi gjør stort sett alt sammens. Surfer på dataen, ser film, pusser opp (jeg er handlanger), fyller bensin, handler...Vi er veldig avhengig av hverandre.
SpringBaby Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Er i en litt spesiell situasjon. Da jeg fikk vite at jeg var gravid hadde jeg allerede bestemt meg for å reise til utlandet i 3 måneder i forbindelse med jobben. Var veldig i tvil om jeg ville dra, men har altså nå vært borte fra min kjære i snart 2 måneder og gleder meg veldig til han kommer om 7 dager. Vi har liksom aldri fått vært noe sammen under svangerskapet og han har ikke sett magen min ennå.... Gleder meg veldig til han kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå