nattinatt Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Hei Ville du sett på manen min ang jobben? Eg trur eg har ei viss formeining,men det er ikkje så lett på sine eigne.. Han har hatt perm frå jobben for å snikre på huset vårt.Men måtte på jobb igjen no,for det var så mykje arbeid,men er lovt fri igjen.Ser du om han får meir fri før jul,eller blir alt etter jul?? Og så lurer han på om han kommer til å fortsette så mykje lenger i den jobben.Ønskedrømmen vår er å starte noko for oss sjølve heime.Hytter osv.Har vore ein gard dette.Han er født 13.05.65.Så lurer han på om han blir pappa igjen..hi hi.Trur han har lyst på fleire,eg er ikkje så heilt sikker altså.Klem til deg.Du er så flink og spår masse her inne.
Twig Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 heei snuppa Jeg får opp at han vil få en til 2 uker fri rundt jul.., eller hvertfall kanskje etter nyttår.. Får også opp at han slutter i denne jobben etterhvert.. Hehe, jeg får opp nå 4 barn.. hvor mange har dere?
nattinatt Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 Heivennen Og takk for at du ville spå.Du er så dyktig synest eg. Blir spennende å sjå om me får starte opp med noko heime som gjerne mannen min kan ha hoveddrifta av.Ja me har ein skog som me må felle,og sjefen har lovt han meir perm iallefall etter jul.Spennende å sjå om han får det likevel då. Det kan gjerne gå ei stund før mannen min slutter i jobben enda då. Hmmmmm, du får opp fire barn??Ja eg har fem, men han er pappa til to av de, på fire, og to år.Ja supermam5 er sikker på at det kjem ei jente til om ikkje så altfor lenge.Kan liksom ikkje heilt forstå at eg hiver meg på det så lenge eg går på skulen. Den er ferdig våren 2008. Masse go klem til deg
Twig Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Åååh, supermam5 har rett i det.. Jeg og tenkte på ei jente tidligere i dag, men tenkte at siden du ikke spurte om kjønn, så lot jeg være å nevne det Kanskje det blir 1-2 stk til da hihi..
nattinatt Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hallo Ja det hadde gjort seg, med to stykker.Elastica har spådd meg det..Det hadde blitt travelt det!! Hm,blir spennende å sjå om det er slik at eg tar ut spiralen, eller om det blir med den.Kan jo skje det og då. Men du, du såg ikkje kor lenge mannen min blir værende i jobben han har no, og om hanbegynner i ny jobb, eller starter for seg sjølv??SSkal ikkje mase meir no vennen...Du er no snill .Go klem til deg
Twig Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Du maser da ikke søte du woow, kanskje det er tvillinger vi ser? *hihi* Det hadde gjort seg gitt Jeg føler april eller juni, at han bestemmer seg for å slutte jobben..
nattinatt Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2006 Godt at eg ikkje maser på deg. Ja det hadde blitt liv i leiren..sju unger du, sjølv om de store ikkje bur her heile tida.Ho eldste er nett flytta i kjelleren til faren, og angrer allerede.Lurer på kva ho skal sei til faren for å flytte hit.Klem
Twig Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 7 unger ja, det hadde blitt stas )) ojsann, såpass ja.. det er en lei situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå