Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har kjøpt Reimatec til sønnen min etter anbefaling, men snakket med barnehagen og de sa at vi ikke skulle begynne å bruke den før snøen var kommet pga de tynne fibrene i dressen blir ødelagt når det ikke er snø. Ikke kan vi putte den i varmeskapet heller, men dressen er jo vantett så hva trenger man varmeskap til da?? Snakket også med noen som ikke var fornøyd med den i det hele tatt, rifter på knær og rumpe og bare elendigheta. Trodde dette var funksjonelle og gode dresser jeg..... Bør jeg bytte den i noe annet?? Noen som kan hjelpe???
cashewnøtta Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Dette hørtes da rart ut? De fleste jeg har sett innlegg fra her inne har vært fornøyd med reimatec, og den skal jo være veldig slitesterk!? Se på det innlegget om "reima eller troll", kanskje du blir klokere.. Selv har jeg reima til vesla. Ikke tec. Har fungert bra hittil!
kona til Pondus Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Vi har kjøpt reimatec også, jeg har ikke hørt det at en ikke kan bruke den når det ikke er snø. Ifølge butikkselgeren kunne jeg bruke den fra nå av, vi har ikke snø. Jeg har hørt det samme som deg ang det positive. Hvem som har rett, om det er en god eller dårlig dress, si det. Det er da alltid noe med alt. Jeg har sett på utallige tester, snakket med selgere i flere butikker, undersøkt selv flere dresser. -Mitt inntrykk er at det er en av de bedre dressene. Jeg tror ikke en annen dress blir bedre ihvertfall, gjerne på lik linje. Eller under. Uansett, så er det vel opp til deg om barnehagen skal ta i bruk dressen nå eller ikke. Det er ikke personalet sin oppgave å bestemme hvilke klær du skal gi til barnet.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Det er sant at vi må bestemme selv, ble bare litt bekymret:-) Takk for svar!! HI
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Har jobbet i barnehage i 5 år, og har selv en sønn som alltid har brukt Reima tec. Ser ingen grunn til å vente på snøen- det verste jeg har sett av slitasje på reima tec dresser er antydning til nupper på knærne. Dressen er temmelig vanntett, så lenge vann ikke renner inn gjennom åpningen på armen eller ved halsen- da er ingen andre dresser tette heller! Den tørker fort, så tørkeskap er ikke nødvendig- dessuten kan de nye reima tecene tørkes i tørkeskap (årets modell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå