Gå til innhold

Desember: I dag har vi vært i barnehagen!

Anbefalte innlegg

Var på besøk i barnehagen der Hans Marius skal begynne. Var bare en time i dag, men fikk nå hilst på ungene og personalet. De er 6 gutter og 2 jenter på avdelingen, og lydnivået var nokså høyt av og til, hehe. Synes det er litt skummelt dette, men han kosa seg i dag. Masse nye leiker, og mange barn.

I morgen blir det ikke barnehage, for da skal vi på helsestasjonen og babysang etterpå. Men onsdag skal vi der igjen, og bruker denne uka til tilvenning. Neste uke er det full fres, da skal han i barnehagen hver dag hele uka. For da må mor sette seg inn i jobb igjen, mye nytt, sukk....

Fortsetter under...

Det hørtes kjekt ut..han komme nok til å stor kose seg i barnehagen, mange å leke med og mye nye spennende leker..

Gleda du deg t å komme tilbake i jobb då?blir jo litt anna hverdag m ein gang..

Kossn gjør du d m ammingen då??

Ja, gleder meg til å begynne å jobbe igjen. Var oppom i går, men det var ikke rette dagen.... Det var en forferdelig ulykke her i helga, der to ungdommer mista livet. Så i går var det sorgens dag på skolen. Uff, følte jeg tråkka midt i sorgen deres. Mye gråt og fortvilelse.

Ammingen skal nok gå bra. Tenker jeg ammer før vi står opp, og når han kommer hjem. Må bare bli sånn. Har jo rett på ammefri, men det kommer jeg ikke til å gjøre. Kommer nok til å gå helt fint, han spiser så godt ellers. Mat er godt! Heldigvis er han sånn, søstra var stikk motsatt. Det var pyton...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...