Gå til innhold

sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen der ute? Er de fleste i jobb, eller er mange sykemeldt?

Jobber i helsevesenet. Har en fysisk tung jobb. Er i uke 30, og ,lurer på om jeg kommer meg tilbake i jobb før permisjons start. Er nå sykemeldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lenge vært 50% sm på grunn av bekkenplager, men er nå 1 1/2 uke 100% sm på grunn av kraftige kynnere. Håper og tror jeg skal tilbake i 50% etter utgangen av neste uke =) (håper)

Skrevet

Jeg er sykemeldt og har 37 dager igjen, så det er ikke legnge før permisjonen begynner...

Har vært sykemeldt lenge, men dagene flyr allikevel. Prøver å ta det litt med ro på dagen før datteren min på 1 1/2 kommer hjem fra barnehagen.

Lykke til videre jenter!

Skrevet

Jeg ble sykemeldt 100% sykemeldt i to uker fom. uke 20, etter å ha gått på en smell og ikke hørt på kroppen min.Etter det har jeg vært 50%sm, og er i uke 29, regner vel ikke med å komme tilbake for fullt. Jobber da som frisør. Kjedelig å gå hjemme så mye, blir helt gal i hodet. Men det er i hvertfall bedre å være hjemme å slappe av litt, samtidig som man kan jobbe 50%, enn å bli 100% sm igjen og være hjemme hele tiden. Lurer på hvem jeg skulle ha skravla med da??.. hmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...