Gå til innhold

Noen med "mine" plager?...

line-82

Anbefalte innlegg

Om natten må jeg ofte opp og tisse.Har ikke hatt problemer med urinveisinfeksjoner og slikt tidligere, de siste nettene har jeg hatt vondt på høyresiden i magen etter at blæra er tømt, og det føles som en stikkende smerte. Er øm der på starten av dagen før det går over og kjennes normalt ut resten av dagen. Men så kommer natten igjen...Noen som vet hva dette er, og om jeg burde oppsøke legen med dette?Var hos jordmor torsdagen som var, og da var prøvene mine normale...Håper på svar fra noen erfarne gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Line82. Jeg har ikke de samme plagene som deg, men det virker nesten som om du har noen plager med nyrene? Er du flink til å drikke vann? =)

Mvh Madelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god på å drikke vann, drikker ikke brus ol. Det sitter for lavt til at det kan være nyrene, og da hadde jeg hatt mer vondt bak på ryggen enn nede ved bekkenet. Har en liten mistanke om at det rett og slett er muskulært, men jeg har bestilt sjekk hos legen nå for sikkerhets skyld:) Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal gå til legen og sjekke, jeg. Sikkert ikke noe farlig, men høres ut som meg før legen sjekka for urinveisinfeksjon.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...