Gå til innhold

Flere med lite bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19+6, og kjenner svært lite bevegelse... Bare kjent litt bobling hittil, og nå er det veldig lite av det også... Flere?

Er førstegangs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er førstegangs i uke 21. Har bare bittelitt av den kilende boblende følelsen, ikke ofte men av og til. Jeg har jo morkaken foran da, så det skal vel være sånn. Har sett henne på UL så jeg regner med at hun fortsatt har det bra. Jormor kjefta litt på meg fordi jeg stressa så fælt med at "alle andre" kjente spark fra uke 14 og hva ikke...så nå har jeg lært å slappe av og bare kose meg. Prøv det du også, oddsen er stor for at alt er ok :-)

Skrevet

jeg har kjent liv og pappaenhar kjent en gang.

men er ikke noe regelmessig men det kommer vel snart

Skrevet

Hei jeg er i uke 26+4 og venter en gutt som er veldig rolig her inne ja, lurer på om han er der noen ganger. Var faktisk mere aktiv når jeg var rundt uke 16-18.

Skrevet

Not to worry at all

Jeg er 20 + 4 og kjenner heller ingenting. Var på UL i forrige uke og da sa jordmor at jeg ikke kunne forvente å kjenne noe før om fire- fem ukers tid, da hun ligger godt beskyttet bak morkaka. Så litt dumt at det står mange steder at nå skal du begynne å kjenne spark utenfra når det slett ikke trenger å gjøre det før på en god stund.

Lykke til videre!

Klem

Skrevet

Jeg er 24+1 og kjenner slett ikke bevegelser hver eneste dag. Var hos jordmor forrige mandag, og alt sto bra til. Men bekymrer meg selvfølgelig for det...

I den "til mor/til far" boka, som vi får hos jordmor, står det at jeg fra og med neste uke bør, og skal, kjenne spark hver eneste dag; så jeg begynner å få litt hetta. Men da jeg var på ordinær ul i uke 18, viste det seg at morkaka lå langt nede, og litt foran. Så da tenker jeg at den kanskje har kommet lenger opp, men den ligger jo fortsatt foran. Kanskje derfor det er vanskelig å kjenne bevegelser hver dag?

Og skal man kjenne spark hver dag, også når morkaka ligger foran? Noen som vet?

Sorry for at jeg stiller dette spørsmålet i din tråd, HI. Håper det går bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...