Jolihe Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er på vei med nummer 4, så jeg burde kanskje vist dette..... Eh.... Men det gjør jeg altså ikke, så....: Kan man bli gravid hele måneden, eller bare den midterste uken mellom to menstruasjoner? Altså, hvis man har sex 1-2 dager etter endt mens, kan man alikevel bli gravid? Eller om man har sex 1-2 dager før man forventer å få mensen.... Hvis noen skjønte hva jeg spurte om nå? Jeg synes det er så rart at man regner ut terminen utifra første dag i siste mens.....
M-overtid Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hei Den største sjansen for å bli gravid er på eggløsningdagen,men man kan også bli det ca 3-4 dager(opp til 5 kanskje) før el og kanskje 1 dag etter el. El får vi ca 12-20 dager etter første dag av mensen,det kommer an på hvor lang syklus du har.Etter el går det ca 10-14 dager til mensen kommer igjen. Dette ble bare rot men gå inn på snartgravid.com,der er det veldig godt forklart
Ticamaria Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 De små svømmerne kan leve opp til syv dager inne der.... Jeg ble gravid med siste når jeg hadde eggløsning 2 dager etter sex...
ballong Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Nyere forskning viser at man kan bli gravid hele mnd ( selvfølgelig ikke under mens) men at sjansene er større ved den berømte eggløsningen 14 dager etter siste mens.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå