Gå til innhold

sitter å koser meg med.....

Anbefalte innlegg

stratos, fyrer i vdovnen... alene hjemme... sambo er på kamp...... men det er så stille her.... sitter å kikker og kikker... men det kommer nesten ikke noen nye innlegg.... (kjeder meg bittelitt ja) hehe!

sitter dere akkurat som meg å håper på at noen andre skal skrive noe?? hihi!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6800721-sitter-%C3%A5-koser-meg-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også alene hjemme, og fyrer og bimmer! :o)

Min sambo er på jobb. Jeg har akkurat logga meg inn her, så jeg har ikke rukket å kjede meg enda, hehe. ;o)

Deilig å være litt alene i huset også, synes jeg. Har faktisk skippa trening i dag for å kunne kose meg hjemme i stedet. :o

Annonse

Nei, jeg har tent bål på verandaen, jeg! *knis* Nei, her er det faktisk ganske mildt ute, men jeg bor i et eldre hus og sparer på strømmen, så her fyres det allerede! :o)

Jeg begynner så smått å nærme meg IKM, har neste torsdag. Vel, dt er jo en liten stund til, da... Hehe. Prøver å holde optimismen oppe!

Koseklumpene våre kommer nok hjem etterhvert, inntil det har jeg tenkt å kose meg her inne på bim! :o)

Jeg sitter og koser meg med litt potetgull, jeg. (har gått en lang tur så jeg føler det veier litt opp:-)

Samboeren har vært borte i nøyaktig 1 døgn og det er 16 døgn igjen.. Har en følelse av at det blir mye potetgull framover..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...