Gå til innhold

Dere som gir mme.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det når dere skal ut?? Har dere med kokt vann og pulver.. eller spør man om å få varma vann et sted...

Hmm.. håper det er noen med gode tips for å gjøre det enklest mulig!!

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har som regel ferdig kokt,avkjølet vann på flaske.når jeg skal ut så tar jeg pulveret oppi og varmer det dit jeg skal.syntes det er enklest.men noen ganger som jeg vet at vi skal et sted hvor jeg ikke får varmet opp så tar jeg med en termos med varmt vann og setter flaska i koppen til termosen.

Skrevet

Det jeg har gjort som har fungert strålende her er å ha i ferdig kokt vann på flaske og ferdig oppmålt pulver i et sterilisert uringlass. Når jenta mi skulle ha mat så fikk jeg vannet varmet i en micro på en kafe og så hadde jeg i pulveret til slutt.

Enkelt og greit syns jeg.

Skrevet

vi kjøpe sånne ferdi pakka på butikken.. kjempe lett.. har noen sånne pakka ståanes i skape nu da di har lang holbarhets tid.

så tar bare me flaska å heller det over når han skal ha mat.. er som regel micro di plassan vi e på , men viss det ikke e det e det så gir vi det bare rom temperert..

vi har ialle fall fått høre det ikke e fali å ikke varme det. det e bare at ungan like det litt lunka.. så har gitt han mme uten å varme det, bare romtemperert!! gått helt fint her

Skrevet

Jeg har alltid med meg termos med riktig temperert vann på, da er alle flasker alltid ferske :o) Og veldig lettvint. Flasker med riktig mengde oppmålt pulver på. Lager vann for en hel dag på termosen, og bruker etterhvert.

Skrevet

Enten så har jeg vann på flasken så får jeg det varmet opp der jeg er , eller så kjøper jeg ferdigblandet mme og får det varmet..

Skrevet

Hei, jeg har ferdig varmet vann på termos og en liten boks med pulver. Så lager jeg det der jeg er.. så ferskt som mulig vil jeg ha det

Skrevet

Jeg har med en termos med varmt vann og en sånn GENIAL dispenser-kopp med tre ferdig målte porsjoner oppi hvert sitt rom... Så har jeg flasker, avhengig av hvor lenge vi skal være ute :o) Kjempeenkelt, bruker ca like lang tid på å forberede ett måltid som de jeg er sammen med bruker på å løfte opp toppen, kneppe opp bh, ta ut ammeinnlegg, legge til ungen osv.. :o) Funker fint her i hvertfall!

Skrevet

I stelleveska har jeg:

Ren flaske

Kartong med drikkeklar NAN

Stor kopp

Termos m/kokende varmt vann

Saks

Heller bare NAN over i flaska og varmer den i koppen.

Enkelt!! Ikke avhengig av noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...