Gå til innhold

er i uke 13 :)

*ønsker nr 2*

Anbefalte innlegg

ja, jeg er ny her, liten stund siden jeg meldte meg inn, mne har vært lite aktiv..

for å beskrive meg frem til nå:

testet dagen etter forventet mens, svak positiv. halvannen uke etterpå, veldig positiv. :)

stor vektøkning, eller 6 kg allerede.. heter det vel :P

er da tretten uker på vei.. de to siste ukene har jeg hatt stort trøbbel med å skjule at jeg er gravid, jeg vokser jo kjempe mye.. er dette normalt i uke tretten allerede?

helt fram til rett før helga har jeg sliti med døgn kvalme.. men de siste dagene har det vært minimalt, så jeg har ikke brukt kvalme armbåndene mine..

ellers er jeg i grei form, spiser lite, men ikke mindre enn jeg gjør til vanlig, faktisk litt mer.

trøtthet er en faktor som spiller bra inn hos meg, konstant trøtt, og sover gjerne hele natten og halve dagen..

ømme pupper har jeg og.. det er noe av det verste jeg har vært borti.. har vel hatt ømme pupper en mnd, jeg har nåttet gå opp en str i bh, men de to siste ukene har vært ekstreme brystvortene er vonde, de knopper seg uten grunn, ja, hele puppestellet er ømt som fy..

kjenner godt at det er noe som vokser i magen min, ikke noen bevegelser, men kjenner godt av livmora utvider seg.

bekkenløsning er på vei, den har ikke slått fullt ut ennå, men vanskelig å gå, vanskelig å sove, pga jeg våkner når jeg snur meg fordi det gjør ondt. men det er overlevbart :)

ja.. dette var mine plager og positive ting :)

må jo si det, gleder meg utrolig mye til å bli mamma :)

men har et spm.. vektøkningen min sammen med at jeg ikke lenger kna skjule at jeg er gravid så tidlig, kan det være tvillinger?

*klem fra Julie* :)

Fortsetter under...

hei julie!

jeg er også i uke 13 (12 + 5) og har hatt store problemer med å sjule magen de siste ukene. har kun 2 gensere jeg har kunnet gå i - frustrerende! vokst ut av de fleste av buksene mine også, foruten et par med lavt liv og stretch. kvalm hele dagen, men det ser ut til at den endelig har gitt seg nå!! :)

dette er vårt første barn så jeg har ikke så mye erfaring å ta av, så det er kjekt å høre om andre som er i lignende situasjon.

har også lurt på om det kan være tvillinger da det er tvillinger i slekta, og merkeligheten ved at magen har vokst såpass som førstegang-gravid. vi får se når vi skal på ul :)

lykke til videre!

klem hilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...