Gå til innhold

Flere med termin i begynnelsen av november

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres om dagen? Merker dere noen forandring?

Har selv termin 4.november og blir snart GAL av menssmerter og kynnere. I dag har kynnern vært skikkelig kraftige og kommer veldig ofte, men de er ikke vonde.

Snart er vi foreldre og det er så rart å tenke på at kanskje er dette en av de siste kveldene vi er to. Livet skal snart forandres for alltid. Hvem er dette mirakelet som romsterer og endevender magen til mamma`n sin?

Alt er klart så det er bare å vente på hans ankomst. Hvordan vil det starte og utvikle seg, det er jeg spent på

Lykke til alle dere andre november mammaer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig hilsen til oss novembermammar! Jeg har termin 3 november!!! 11 dager igjen...

Jeg er også plaget med menssmerter og kynnere! Og hver dag lurer jeg på om dette er dagen. Hver natt - er dette natten! Er dette et tegn? Hele tiden :-)

Jeg er ikke noe flink til å være tolmodig, så dette kan bli litt av en prøvevlse!!!

Jeg lengter så fryktelig etter den lille jenta mi! Til å lukte på henne og kose. Se henne på pappans mage. Høre henne, bare kikke på henne i timesvis!

Og jeg må innrømme at det skal bli deilig å få sin gamle kropp tilbake, særlig bekkenet og ryggen! Begynner å bli veldig tungt og smertefullt nå...

Jeg bare krysser fingrene og ber om å ikke gå overtid!!! Hvis ikke noe har skjedd til 3 nov skal jordmor sette modnings-akupunktur på meg. Jeg ble så glad for det, for nå har jeg prøvd det meste selv! Sex, kanel, gåturer - og i går knakk jeg ryggen på å gjøre STORreingjøring i huset... Ikke lurt. Sex fikk meg på sykehuset med rier som ikke var effektive. 1 cm åpning og kort livmorhals - og det var det! Tør ikke det igjen med det første!!!

Håper alt går greit for oss, og at ting snart skjer!!! Gjerne nå og med en gang :-)

Skrevet

Jeg har termin 7.nov.

Har hatt menssmerter og kynnere i en uke nå, begynner å bli ganske så lei. Kroppen er stor og tung, føler jeg ikke klarer å gjøre noe uten å bli helt gåen.

Lurer på når lille tuppa vår har tenkt å komme.

Vi er snart ferdig med en kjempeoppussing, så det er ikke meg i mot om hun bestemmer seg for å dukke opp i løpet av uken.

Regner med å ha alt på plass da.

Alt er ferdig kjøpt inn bare å få montert seng og stellekommode.

Alt av tøy er vasket og strøket, gleder meg til å re opp sengen og baggen i løpet av uken:)

Har tatt det med ro de siste ukene, men nå er det slutt, være mest mulig i bevegelse i håp om at noe skal skje. Har malt lister og ryddet verandaen i dag, så nå er jeg helt gåen i ryggen.

Blir vel sofaen og strikkepinnene resten av kvelden på meg nå:)

Skrevet

Hei HEI!

jeg har termin 10 november og begynner virkelig og bli lei nå....men samtidig gruer j meg veldig til fødsel!Dette blir andre gang for meg,så j vet så altfor godt hva j går til,men nåbegynner j gudsjelov og bli så lei at j heller vil komme i gang og bli ferdig med det!

Ellers har j veldig mye kynnere,masse sureoppstøt på natta som j blir helt gal av.har prøvd sex og gåturer og rengjøring for og sette i gang nå,men ingenting har funket sålille gutten min er nok ikke helt klar enda!!

Men begynner virkelig og glede meg til og se han nå,telle fingre og tær,se hvem han ligner på,holde han og lukte og kose og alt som hører med...syns det var så deilig og liggepå barsel sist,så håper j får samme erfaring nå ;)

Lykke til alle november jenter,spennende tid framover for oss nå;)

Skrevet

heisann :)

jeg har termin 6 november, så nå er det ikke lenge til jeg endelig får se denne lille skapningen inni meg :)

jeg er i veldig fin form, er bare litt sliten i ryggen og klarer ikke å gå så lenge lenger. da sier det stopp i korsryggen :)

jeg har faktisk ikke så mye kynnere, er ikke plaget med der iallefall..vil det si det blir lang ventetid på meg eller :)?

begynner også å bli litt øm og sår i magen atter all sparkinga, hehe....hun sparker noe sinnsykt om kveldene nå:) håper hun vil ut!

jeg føler jeg har alt klart hjemme nå..men dukker vel opp litt mer etterhvert, siden jeg er førstegangs er det ikke så enkelt å vite alltid.

lykke til jenter, nå må vi bare glede oss for snart er det vår tur!!

klem til alle sammen!

Skrevet

hei. jeg har termin 4 november. ikke har jeg kynnere, ikke kommer det rå melk ut av puppene. ikke menssmerter. hva er galt med meg?, hehe. tror ikke han noen sinne kommer ut jeg

mitt prb er at jeg er trøtt hele tiden. Tar jeg meg en dusj, må jeg slappe av etterpå. i dag laget jeg middag til eldste jenta, holdt på å gå rett i bakken, ble så utrolig sliten.

skal bli godt å få gullklumpen min ut:)

håper ikke det blir så lenge til.

klemmer fra meg

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 8.nov, og jeg bare går og venter og venter.....

Kunne godt ha født i dag, hadde det vært opp til meg:o) Jeg begynner å bli ganske så lei nå ja...

Formen har jeg ikke så mye å klage på, bare at jeg er dritt lei.

Ellers står alt klart her også, og gleder meg bare så vanvittig mye til å ta alle tingen i bruk :o)

Lykke til til deg også :o)

Skrevet

jeg har termin 5nov. og min eneste "plageklage" ;O) er at det ikke lenger er behagelig å gå..den har vært festet lenge, og jeg har hatt nedpress og modningsrier en god stund, så jeg håper at det skjer noe denne uken..*håpehåpe*.

Skrevet

Har termin 1. nov. Mye mensmurringer og kynnere. Veldig mye vann i kroppen. Beina mine gjør vondt å gå på. Men ikke lenge igjen nå..

Skrevet

Hallo!! Har termin 3.nov. og føler meg klar nå ja:) Gleder meg sånn til å hilse på det lille nurket!! Spennende alt nå synes jeg, når starter det, hvordan starter det, hvordan blir fødselen og hvordan vil lillegutt være?? Gleder meg til å finne ut av alt dette!

Har fått masse vann i kroppen, 3 i ødem, og plages med numne fingre og vondt i føtter og hender. Ellers er alt egentlig bare fint:) Har endel modningskynnere og menssmerter. Så det blir endel luring her... Tror kroppen trives med å lure meg litt:)

Lykke til alle sammen! Ikke lenge til vi har babyene våre:)

Skrevet

Heisann!!

Har termin 5.11, men er såååå klar for at min lille prins skal komme nå!! Har hatt menssmerter og sterke kynnere i snart en uke nå, her om natta trodde jeg det virkelig var i gang, men det var liksom ikke regelmessig nok. Blir dårlig med søvnen om natta nå, er jo ingen stillinger som passer - vondt både her og der. Sex er utelukket selv om jeg godt har kunnet tenkt meg det. Får utrolig mye maserier av det og da hjelper det vel ikke stort - gleden med det blir liksom litt borte når en går å har vondt av det etterpå. Men har spist sterk mat og gjort endel husarbeid så jeg håper det skjer noe snart. Jeg er iallefall veldig klar for fødsel nå. Gleder meg til å komme tilbake i vanlige rutiner igjen, ut å gå tur, shoppe klær til meg selv (ryddet og kastet nesten alt jeg hadde i sommer her....) gleder meg iallefall til å kaste alle mamma-klærne. Dette blir det siste barnet for vår del, så heretter skal jeg bare nyte mammarollen og glede meg over alle andre som går gravide - for det er jo veldig koselig!!!!!!!

Skrevet

hei jeg har termin 04 november. har hatt litt kynnere siden fredag fikk beskjed fra jordmoren i går at det var bare tegn på at kroppen gjør seg klar.

Skrevet

Heisann:)

Med termin 1.nov nærmer det seg nå. Er fortsatt i utrolig god form, har noen kynnere og sterke stikninger i underlivet. Men ikke noe særlig nedpress eller menssmerter, så jeg er vel en av de heldige som må gå full overtid tenker jeg..Men jeg er jo så utålmodig at det er en plage, vil ha ut babyen nå!!!! Og det skyldes ikke at jeg er i ro at den klamrer seg fast inni der. Driver med noe hele tiden da overskuddet er på topp. Skal ikke klage på det, men håper likevel at babyen snart titter ut..

Skrevet

Jeg har termin 4. november, og i dag kjenner jeg virkelig at det nærmer seg. Har mensmurringer og nedpress, og vonde kynnere. Har hatt mye energi et par dager, pluss masse vann i ansiktet i dag. Men jeg føler meg ikke klar ennå, tenker bare NEEEEEI når jeg kjenner vondtene, gruer sånn så jeg vil vente litt til.... :(

Ellers er jeg vel i sånn tålig bra form, sover i hvert fall strålende om natta for tida, og det har jeg ikke gjort på ukesvis!

Lykke til, alle novemberjenter - snart er det vår tur!

Skrevet

Heia!!

Har ventet lenge på at noe ska skje men nå vil jeg helst knipe igjen.. Min mann reiser i nordsjøen i morgen og skal være en uke så krysser fingrene for at jeg klarer å gå til termin 4. nov. Hadde to cm åpning og minimal livmorhals for to uker siden så jeg har trodd at noe skal skje lenge.. Men kan visst gå lenge slik??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...