Puttipluttipott*har født* Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Endelig begynner ting å skje. Hos jordmor i dag fikk jeg endelig den gledelige nyheten at det har begynt å åpne seg iallefall. 1 cm...så hun fikk strippet meg skikkelig, jobbet for å få inn 2 fingre, men det ble for vanskelig. Nå har jeg brunlig utflod, men det er vel helt normalt etter en slik gjennomgang, hehe. Ellers har jeg hatt mye murringer i kveld. Men...jeg kan jo fortsatt gå til torsdag, og da vil jeg bli satt rett på drypp. Men håper nå i det lengste at noe skal skje før... Vært hos akupunktør igjen i dag, og skal dit igjen i morgen, spennende nå altså!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hatt mye akpunktur, og likevel gått overtid?
Puttipluttipott*har født* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Neida. Jeg var 7 dager over termindato på torsdagen som var og etter jordmorbesøket var jeg ganske "skuffet". Hodet bevegelig og ikke tegn til åpning. Bestemte meg for å prøve akupunktur, da jeg har hørt mye positivt om det, og fikk time samme dag. Hun begynte pent første dagen. Men fredag kveld gikk deler av slimproppen(ganske mye). Var på ny time på lørdag, og lørdag kveld gikk enda mer av slimproppen like mye som fredag. Og søndag morgen kom det enda mer. Må legge til at jeg i tillegg hadde sex tors, fre og søn (ikke lør). Var hos jordmor på blodtrykkskontroll i dag, men fikk full sjekk som bonus. Og hodet hadde festet seg og 1cm åpning;-) Vil tro akupunkturen har noe å si ja!! Hadde time til akupunktur igjen i dag også (da kjørte hun på, hehe), etter å ha blitt strippet hos jordmor. Hatt murringer, kynnere og brun utflod i hele ettermiddag og kveld. Så vi får se om det skjer noe nå i løpet av kort tid, eller om jeg må gå til torsdag. Skal til akupunktur igjen i morgen om det ikke skjer noe. Tror det er verdt det. Vil så gjerne slippe "falske" rier. Men må jeg så må jeg;-)
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Høres ut som noe holder på å skje ja. Du får ha lykke til!!!!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen Tusen takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå