Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Kan dere svare på noen spørsmål...? Vi fikk ei lita prinsesse for 4 uker siden, og har vært noen får trilleturer med henne. Men vi lurer veldig på hva vi skal gjøre når hun begynner å hylgråte midt i turen? Springer hjem alt en kan...? Å ta henne ut av vogna når det pøsregner for å trøste henne? Kan vel ikke gi henne / skifte bleie midt ute i skogen...? Uff, dette er vanskelig dere...
firemerkersmør Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Du bør kanskje ikke legge ut på flere timers turer enda. Kan gå til et senter eller noe, så kan du mate og skifte der. Litt avhenhgig av babyen er det ikke nødvendig å skifte så ofte. Jeg vile nok ikke skifta i friluft nå på høsten, men har gjort det med litn baby på sommeren. Hvis det er helt krise, og hun hyler og du ikke kan ta henne opp overlever hun å skrike 10 minutter til du finner et skur el.l. Hvis du er i følge med noen kan de eventuelt holde paraplyen. Har ammet under nettingen til vogna jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Dette går snart over, dere kommer etterhvert inn i rutiner og kjenner hverandre bedre. I starten gikk jeg ikke så lange turer. Fremdeles (6mnd.) har jeg med bæresele til babyen, tilfelle det blir mye grining i vogna. ellers opplevde jeg å amme på de merkeligste steder i starten før rutinene kom.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Kjenner til problemet! Men som hun over sier, så går det over. Er vel egentlig et startproblem. Lønner seg kanskje ikke å gå så lange turer ennå. Men ikke for det- kan være et problem fortsatt: Her om dagen gikk svigermor trilletur med henne. Og da endte det med at hun måtte la vogna stå, og gå hjem til oss igjen, siden hun illskrek stakkar. Hadde vondt pga refluks...
Sina73 Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg sleit lenge med å få han til å like vogna. Han var vel 2 1/2-3 mnd før han sluttet å skrike. Gå noen korte turer og ikke la henne ligge og skrike for lenge. Men det er viktig å venne henne til vogna også, men i små doser av gangen. Kanskje du skal prøve å la henne sove i vogna om natta eller når hun skal sove på dagtid? Det går helt sikkert bedre etterhvert som hun blir tryggere på verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå