Gå til innhold

ok, jeg spyr ikke, men herlighet så dårlig i magen jeg er.....


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så veldig kvalm om dagen ,men sånn jevnt over litt småkvalm gjennom hele dagen.

Tidligere har jeg slitt med treg mage og klart å gå ordntlig på do 1 gang uka/hver 14. dag. Men etter at jeg ble gravid har jeg vært på do hver eneste dag og jeg får ikke lange forvarselet før jeg bare må styrte avsted på do..... hi hi.. vet det er litt ekkelt altså, men er det noen andre som har det sånn?

 

Det positive er jo at jeg har derfor ikke lagt på meg noe ennå til tross for at jeg sluttet å røyke for 7 uker siden også:)

 

Er i uke 9 nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaaaaaa, og jeg begynner å bli ganske fortvilit. Er på do hver gang jeg spiser, så vet ikke hvor mye næring jeg får i meg om dagen. Har hatt det sånn siden onsdag. Trodde det hadde roet seg i dag etter inntak av betydelige mengder med blåbær-biola, men etter middag tok det helt av igjen:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi skal bekymre oss så lenge vi ikke raser ned i vekt. da må vi i tilfelle ta en tur til legen (hvis vi raser i vekt). Det er jo vanlig å gå ned et par kilo, men jeg holder meg på samme vekta hele veien jeg til tross for at jeg spiser som en hest. Vi får jo i oss mat, så jeg regner med at kroppen rekker å ta opp noe næring før maten fyker ut igjen, men det er vel mest ubehagelig for min del med denne magan da. Blir jo litt rar av å få akutt løsmage.....

Biola kan jo også sette fart på sakene, kan det ikke? Prøv å spise litt epler kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...