Gå til innhold

Hei Junidamer

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Hallo alle junidamer.

Hvordan står det til? Jeg er i relativt bra form nå. Trøtt og sliten og kvalm på kveldene men ellers bra. Det rareste synes jeg er å gå rundt med en stor nyhet uten å si det til noen. Jeg har lyst å si det til alle på jobb og til ungene. Skulle det gå galt så synes jeg at det er greit at de rundt meg vet hvorfor jeg er lei meg. Men det er fortsatt kun noen få som vet. Føler nesten at det kan bringe ulykke å si det for tidlig.

Jeg synes av magen har kommet allerede. Buksene har blitt for trange.

Dette lover jo dårlig for de neste månedene.

På onsdag skal jeg til legen. Det gleder jeg meg til. Skal be om å få noen prosent sykemelding for å forhindre migreneplagene.

Håper det går bra med dere og at dere er kvalmfrie og lykkelige!

Fortsetter under...

Hei amilde!

rent fysisk er jeg som deg -- litt trøtt og kvalm om kveldene... orker ikke trange bukser :0)

Psykisk veldig spent.... på formiddagste med to veninder i dag -- brant av lyst til å si det ---- men må bare først kvinne meg opp til å si det til min mann som kommer hjem etter reise i kveld... så får veninder komme etterhvert! :0))))

Huff -- jeg lurer på hvordan han tar det ?!?!?!?

Mao veldig spennede kveld foran meg!

Heisan jenter!

Godt å høre du er bedre Amilde, håper det holder seg. Fikk vel en sykemelding? Og du da Myrnia,- mannen din overrasket og glad? :)

Selv er jeg og heldigvis i bedre psykisk form etter bare gråting kjefting og fortvilelse,- tullete,- har det gått opp for meg igjen at det mest sannsynlig går bra. Fysisk er formen upåklagelig. Har bestilt time hos gyn om halvannen uke gleder meg veldig!!

Ha en fin kveld og morgendag! :)

Hei junidamer!

Har endelig fått fortalt nyheten om graviditeten min mann -(kommet hjem fra reise)..... og nå også til to nære veninder :0) Kunne ikke holde meg -- om det skulle gå galt trenger jeg trøst -- så det e rOk at de vet!

Etter det første sjokket er min mann nok litt stolt og glad ja!

Blir den del endringer i heimen - jeg velger å slutte på en deltidsutdannelse jeg går på - tenker som så at skolen står der for meg også senere --- men det er nå jeg er gravid (må passe på meg selv) og har tre andre barn å passe på også!

Da får jeg plutselig kjempemye fritid og det skal bli UTROLIG deilig. Merker at jeg blir fortere sliten nå! håper å kunne trene litt gjennom svangeskapet :0)

Det mest ergerlige er at vi er bedt på 2 fester som jeg tror blir utrolig morsomme ... men ikke no rødvin på meg ....

Ja, ja - bagateller, bagateller!

Ha en fin uke folkens!

Hallo!

Formen er ikke så verst, men kjenner at jeg er gravid. Merker at det er deilig å kunne ta det litt rolig, samtidig begynner jeg å bli lei av å være sykemeldt.

Merker også at magen begynner å komme så smått, buksene begynner å stramme, spesielt på kvelden.

Skjønner godt at du har lyst å si det, det er veldig koselig å dele med ungene, men de er jo så store mine, man kan forklare..Vi gleder oss stort, og det er ofte tema ved middagsbordet...koselig. Vi diskuterer navn og slikt da.

På jobben vet de ikke enda, (bortsett fra nære venner) men når jeg får begynt å jobbe igjen (om tidligst 4 uker) er det vel naturlig å dele glanyheten der også...

Ikke helt fri for kvalme, men alle symptomer mottas med glede, så da kan det ikke være så illle. Jeg elsker å være gravid, jeg nyter dagene og koser meg...

Hei igjen!

var til legen i går og hun mente at jeg var i uke 10 og ikke i uke 7. Stemmer dette så er jeg ikke en junidame lenger. men jeg mener at jeg ikke ble gravid før senere enn siste mens skulle si.

Men det fine er at jeg får tidlig ultralyd pga uregelmessig mens. Hurra det gleder jeg meg til.

Jeg har fått 20 % sykemelding og det skal bli godt. Skal dra på arbeid hver dag men komme litt senere og gå litt tidligere.

Lurt valg Myrnia å tanke på deg selv nå. Det tror jeg du har igjen for.

Ha en fin dag da damer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...