Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste par uken ha e hatt konstant hodepine...å ikke tørr e ta nå førr d heller... e d flere som e plaga me d? på onsdag den her uka går e inn i uke 13..men en ting e bra, trettheita ha nesten gitt se, litt småkvalm å ømme puppa berre... ha no fått litt mage, el kanskje e berre ha lagt på me? 199 daga igjen, tjohoi ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker du nok? Viktig å få i seg nok væske, om du gjør det så skal du se hodepinen gir seg :)

Skrevet

Jeg går på 4 dagen med hodevondt nå. Vært hjemme fra jobb i dag!

Enda jeg ikke er mer enn 4+3 på vei. Vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men er det flere som har det sånn.. Så er det jo tydeligvis noe sammenheng!

God bedring! :)

PST! En paracet kan man ta ;)

Skrevet

Jeg har hatt mye vondt i hodet til nå... ekstra ille har det vært de siste to ukene... er nettopp ferdig med uke 11 nå sånn ca... jeg spiser paracet om det blir for ille, men det hjelper ikke alltid så mye...

Skrevet

Vet at det er vanlig med hodepine når man er gravid, men i det siste så har jeg begynt å drikke minst to liter vann om dagen og kjenner ingenting til hodepinen nei :)

Skrevet

Det er et vanlig symptom i en graviditet å ha hodepine. Det kan skyldes endringer i blodtrykket, for det er jo mye som skal skje i kroppen denne tiden, økt blodmengde osv. Eller det kan være væskemangel som noen nevner her. Jeg hadde noen uker med mye hodepine og svimmelhet, og det som hjalp meg var å slappe av mest mulig og å ta en pinex på det verste. Det er ikke farlig å ta de vanligste smertestillende pillene for hodepine. Er du i tvil, så les på pakningsvedlegget.

Skrevet

skal ikke ta ibux, det er strengt forbudt, men en paracet er ok.........

Skrevet

bra at d e normalt å ha vondt i haue...trudd d berre va me ;-) e e kjempe flink å drekk my vann men d funka dårli.. men da kan e kanskje ta en tab når d står på som verst..

Skrevet

Forsnakka meg visst litt i går jeg, hodepinen kom snikende med meg også så jeg måtte bare finne senga tidlig :(

Men vann hjelper nok litt på selv om jeg ikke var helt kvitt den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...