Mauritius:) Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Lille jenta mi på 8 måneder spiser grøt, fuktpuré, brød, men hun liker ikke middagen fortsatt, hva skal jeg gjøre? Jeg har både laget maten selv og kjøpt middag glass, men hun spiser ikke mer enn 4 teskje. Er det andre som har det sånn? Jeg gir henne den tiden hun trenger, ingen vits å tvinge mat i henne.
MintCondition Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Guro er litt over 9 mnd, og er heller ingen stor middagsspiser. Lager stort sett maten selv da, og hun spiser kanskje 1 dl, max Noen dager bare en 4-5 teskeier, andre dager litt mer. Har vel kommet til den konklusjonen at hun får bare spise det hun vil, så kommer det vel etterhvert!
to+to er fire Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jonas likte heller ikke middag, men er super glad i frukt. Derfor ga jeg ham middag med frukt på. Helt pyton så klart, men han syntes det var godt, og kjent. Etterhvert slutta jeg med frukta litt etter litt, og nå spiser han hva det skal være til middag. Brukte ikke lang tid før det gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå