Mammahjertet Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har du benyttet deg av deres tilbud? Kan du si noe om det? Er skeptisk til bruk av dagmamma jeg ikke kjenner, men har ikke noe annet valg. Er det noe kvalitetssikring i Oslo barnevaktformidling?
cashewnøtta Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Har du vært inne på nettsida deres? Der står det vel om kvalitetssikring. Jeg vurderte også dem, men så fikk jeg bhg-plass. Jeg har jenta mi i studentbarnehage, og jeg snakket et par ganger med hun som hadde ansvar for tildeling av bhg-plass i studentsamskipnaden. Jeg spurte om hun hadde erfaring med Oslo BVF og hun sa hun hadde hørt både positivt og negativt om dem. Mest positivt, og det er jo ikke til å unngå at ikke alle kan bli fornøyde. Hun rådet meg til å ta kontakt med dem om jeg ikke fik bhg-plass og ikke kjente noen som kunne være dagmamma. Personlig synes jeg det absolutt er å foretrekke å benytte et sånt foretak istedet for å gå ut på det åpne markedet. Tryggere!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Ikke erfaring men var i samme sits som cashew... og tenkte også det samme - skal jeg først ut å skaffe dagmamma finnes disse i allefall innenfor et system!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå