Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er godt i gang med vårt fjerde forsøk, og er klar for avreise til Tromsø nå i kveld. Har vært så sikker hele tiden på at denne gangen skulle det bli plankekjøring, for vi klarte jo å bli gravide sist. Da mista i uke 11 pga bakterieinfeksjon.

Så viser det se at jeg omtrent ikke har respondert på hormonene, så er vi heldige får vi kanskje ut 2 egg.

Er virkelig slitsomt dette her, men prøver å håpe det beste til at alt er avklart. Blir nok utlandet for oss på neste forsøk dersom vi ikke lykkes nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6799991-4-ivf-og-d%C3%A5rlige-prognoser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at det ikke er antallet egg som avgjør om dere skal lykkes!!

Jeg har en flott gutt på 2 år, og han var det eneste egget vi fikk ut, Ble osså fortalt at kvaliteten kunne vært bedre. På dette forsøket fikk vi 8 befrukta egg, og et tilbake med topp kvalitet, men ingen graviditet. Så uansett hvor mange eller få, bare du får et egg tilbake. Og like god sjangs som alle andre!! Lykke til............

Hei Benta! Jeg er positiv til få egg! Var til akupunktur i kveld, og hun fortalte meg at det var oftest de som fikk ut helt få egg, til og med kun ett, som ble gravide! Vi må jo satse på at det er av beste kvalitet, når kroppen ikke går for kvantitet, ikke sant!?

Ønsker deg masse lykke til :o)

klemmer fra

Annonse

Tusen takk for oppmuntrende ord, det hjelper virkelig!!

Og spesielt nå når vi har bestemt oss for å fullføre, en kraftig dose til med hormoner i kveld og så uttak på fredags morgen. Fortsatt ikke håp om å få ut mer enn max 2 egg. Men vi er villige til å gi alt (og betale dyrt) for at vi kanskje får ett som blir befruktet og kan settes tilbake neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...