¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 er i skikkelig sånt humør om dagen.. alt er et ork og gidder ikke noe..vondt her og der, og ikke sånne vondter som er noe vits å ha..hehe:) Hva skal man gjøre med dette humøret da?!?! Har jo 3 uker igjen til termin .. Det beste er vel egentlig å være sosial, da går tiden fort... men da må man jo ordne og fikse seg da jo!!! HIhi,haha,hoho
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hehe! Kjenner meg så godt igjen... Vi får vel heller nyte tiden nå fremover, for det blir sikkert nok å holde fingrene i når den lille kommer. Lurer på hvor mange dager jeg har hatt på morgenkåpen helt frem til sønnen kommer fra skolen halv 3.... Hihi! Jeg har HELE 6-7 uker igjen jeg... Jaja, skal nok komme seg igjennom de ukene og...:-p
Candy girrrl Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hatt en sånn dag selv i dag. Og tar jeg ikke helt feil så har vi termin omtrent samtidig. Vi får trøste oss med at det er fødselshormona som er under produksjon )
hønsemor Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 ååååå.... jeg har det likedan! Huset ser ikke ut og jeg orker ikke ta i et tak for å gjøre noe med det. Da er det ikke koselig å ligge og slappe av heller når det ser så fælt ut. Min kjære kommer hjem fra reisejobb i morgen og stakkaren må sikkert ta i et tak. uff... Får rydde kjøkkenet i det minste til han kommer.
Petronellapia Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Kjenne mæ igjen.. kunne ha sovet hele dagen! Blir vel trøtt av å ikkje gjøre noe?? Dere jenter: SLUTT å bekymre dokker for kordan huset ser ut og at "stakkars" samboer/mann må ta i et tak!! Det e faktisk viktigere at en lader batterian til fødselene enn at det e pent og rent til mannen kommer hjem!!!!!
Svimå Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Ååååå men jeg kjenner meg igjen, og melder meg virkelig på i denne klubben!! Er dritt lei nå - lei av halsbrann, slim i halsen som jeg har hatt siden uke 12,lei av å være trøtt hele tiden, lei av vond korsrygg, opp å tisse hele natten, lei av alle slags tenkelige og utenkelige vondter =) Jammen godt å vite at det er en fantastisk belønning som venter oss, og at jeg nå bare har 31 dager igjen til termin!!! Føler dette svangerskapet har vart i det uendelige nå!! Har vel også litt med å gjøre at dette er et prøverørsbarn, at vi har prøvd i fem et halvt år før gullegget satt, - og at jeg vet nøyaktig dag for befruktning i tillegg til en måned i forkant på hormoner =) Så gjett da om jeg er klar for å møte lille prinsessen min!!! Ska på innskrivning på sykehuset i morgen, så det blir spennde det!!! Hmmm, jammen godt å få delt litt syt ja!! og godt å vite at man ikke er alene med alle disse tankene!! Ha en fortsatt strålende sytekveld he, he =)
vinterbarn ;O) Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 "passe mække, raker række, vikke, hakke, måkke, skakke, fåkke bøkke, tak i dække.." Sorry måtte bare fullføre overskriften her.... holdt liksom ikke bare å signere... hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå