Gå til innhold

Heisan jenter endelig her kommer jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er min første dag på 3 trinnsemester, tenk at denne reisen snart er slutt, og jeg endelig skal få møte nurket mitt om ikke så lenge, må si jeg er veldig spent på hvem som bor inne i magen.

Er det mange her inne som har termin rundt den 16 januar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann og velkommen hit til oss.jeg har termin 15 januar.hvor er du fra da er det første barnet ditt??ja gleder meg virkelig til å holde gullet mitt venter en gutt jeg da.

Skrevet

Heisan

Dette er 3 barnet mitt, og jeg venter en også en gutt.

Hvordan har svangerskapet ditt vært da? Er det ditt første barn?

Skrevet

jepp mitt første etter en abort.har hvert kjempe greit ikke kvalm i det hele tatt.men har gått opp en del da 15 kg huff.og nå sliter jeg me den grusomme halsbrannen setter nesten fyr på samboeren min når vi prater sammen.he he

Skrevet

Hei:)

Hadde min først dag her på 3.tri for ikke så mange dagene siden selv. Jeg er førstegangs, har termin 12. januar og venter en liten gutt:)

Skrevet

Godt å høre at vi er flere som har noen uker igjen til fødselen. Syns det blir mye snakk om rier og fødsel og overtid her - og da kjenner man seg så ensom som har mange uker igjen... Har termin 18. desember og håper inderlig ungen kommer da og aller helst noen dager tidligere. for jeg VIL feire jul hjemme med den lille familien min om snart teller fire :-)

Skrevet

Hei og velkommen... har ikke vært her så lenge jeg heller.. men tar gjerne imot deg ;O)

Jeg venter nr 3.. har termin 12 januar... fikk også litt små angst av å plutselig være her inne.. gikk plutselig opp for meg at det er kort tid igjen ;O)

Skrevet

Hei hei =)

jeg er også ny her i dag, har termin 16 januar. Hvor er det du skal føde da?

Så gøy at vi er en del som er ny her inne nå da =)

Tiden fremover kommer sikkert til å gå fort........

Skrevet

Også ny her.. Men har termin om 1 uke. Har ikke oppdaget dette før jeg nå startet permisjon. Har liksom ikke vært tid. Syns det har vært travelt i svangerskapet!!

Skrevet

hei hei...Og velkommen skal du være...jeg kom over for seks dager siden selv jeg da...har termin 10.januar og venter en liten gutt jeg da...har en datter fra før av på to år..gleder oss masse til å få et nytt medlem i familien da...

Jeg syntes det har gått såååå fort til nå jeg da...og at dagene flyr avgårde...vips så er den stooore dagen her...

=0)

Skrevet

Oyyyy....... =) bare såvidt du rekker innom en tur du da (hihi)

Masse masse lykke til uansett.....

Skrevet

hihi...jepp...neida..det bare føles som dagene flyr denne gangen...når jeg gikk med datteren min gikk dagene sååååå treigt, men nå er dagene hektisk selv om jeg er 100% sykemeldt....pluss at jeg koser meg med graviditeten denne gangen...sist gang var jeg sååå nysgerrig på den lille at jeg glemte å kose meg mens hun var i magen...det er ikke mange ganger man går gravid her i livet så man får nyte det som skjer når man kan...hehe....

koooooz =0)

Skrevet

Ja vi har termin samme dag vi, moro det, jeg skal føde på Buskerud sentralsykehus. Hvor skal du føde?

Skrevet

ja jeg glemte jo å skrive når jeg har termin da, 16 jan.

Skrevet

Du skrev rundt den 16, så jeg gikk vell automatisk ut i fra at termin var da, eller så ser jeg mer enn jeg vet jeg gjør..........=)

(sett litt for mye på åndenes makt.....neeeeeiiida)

Jeg skall foresten føde på kk i ......Bergen, hjelpes meg nå er jeg trøtt. Bare roter med knappene på tastaturet.......=)

=)

Skrevet

Ble bare rør det der......=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...