Gå til innhold

Hei hei her er vi =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det endelig min tur...... =)

Jeg bor i Bergen, har en jente på snart tre og en liten gutt i magen. Ja, også en herlig samboer da.

Håper vi får en fin tid her inne frem mot fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen hit!!koselig har en liten gutt i magen jeg også!!har termin 15 januar.og du da??

Skrevet

ja min og gleder meg også til en fin tid mot fødselen. Jeg venter også en gutt.

Har svangerskapet ditt vært anderledes nå som du venter gutt og har ei jente fra før?

Bare litt nyssjerrig, jeg har to jenter også, og de svangerskapene var anderledes enn nå.

Skrevet

Litt synest jeg, mere trøtt denne gangen og mye mere uren hud....fysj og fy....plagsomt. Men gøy med en mye større tutte mage...hihi.

Har ett litt slitsomt svangerskap jeg da med ukentlige kontroller på kk pga kort livmortapp og GBS, så jeg har faktisk ikke vert i jobb siden juni. Virker som en evighet siden.

Skall bare ta det med ro, ikke gå eller stå for mye, minst mulig egentlig.

KJEDELIGT..............

Så jeg er en del her inne og ser meg om........ også har jeg begynt med strikking. Har ikke drevet med det siden jeg var tolv tror jeg =)

Jeg er foresten 31 nå....uff.

Håper det blir liv og røre her inne.........

Skrevet

Heisan Cbabe

Jeg ble litt nyssjerrig på dette med GBS, hvordan fant de ut at du har det? Hva skjer i forbindelse med fødselen, får du antibiotika da?

Skrevet

Hei hei ....

Jeg misstet i uke 23 i 1994, det var vell da de fant det ut. Ble sjekket for det sisst når jeg gikk med jenten min, da var det også utslag. Så jeg fikk vell to antibiotika kurer under svangerskapet og antibiotika under fødselen.

Blir det samme denne gangen. Har hatt en kur, og går på en nå pga bihule og halsbetenelse. Den fjerner vell alle de uhumsketene som er i kroppen for en stund.....=) Men siden jeg går til kontroll så offte nå så kommer de til å se etter GBSen en gang eller to til før fødsel.

I 1994 gikk det innfeksjon, var visst fare for både meg og fosteret. Gikk hull på fosterhinnen og fødselen satt igang. Den varte i to døgn. De vet ikke så mye om GBSen nå heller, men mer enn i 94. Det er noen år siden det.

Har du sjekket deg for GBS?

Forstår at vi ikke skal være hysterisk, men det er jo en enkel test da... forstår ikke helt hvorfor det skal være så vanskeligt.... ?

Det kan jo faktisk gjøre en forskjel

Skrevet

Heisan =)

Tydeligvis mange gutter i midten av jan. så gøy.

Blir stor stas med gutt denne gangen, har en storesøster som synest det er lenge å vent. Hun tror at pappan skall banke meg på magen så kommer babyen ut....=) hihi

Skrevet

Så trist at du misstet et barn. Er nesten umulig å sette seg inn i hvordan det oppleves...........

Når det gjelder GBS, har jeg ikke blitt sjekket for det, men har blitt litt stresset i forhold til det jeg har lest om i media i sommer. Så jeg tenkte at jeg skulle nevne det for jormor. Er det urinprøve, eller er det en test man tar i skjeden?

Fint at du blir godt fulgt godt opp nå!

Skrevet

På meg har de tatt den i skjeden, litt ubehageligt. Men men det må til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...