Gå til innhold

Min siste dag her inne...

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det dagen før dagen, dvs dagen før jeg skal inn på 3. trimester. "Feirer" med å være syk - feber, hoste og tett i nesen. Gleder meg til å se mange av dere komme over til 3. trimester etterhvert :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei zoomer - m/bolle i ovnen. =)

Leste nettopp ditt innleg, var som å lese om meg selv. Bortsett fra at jeg gikk over til tredje i dag. Jeg sitter her med feber halsbetenelse og bihulebet. Var legen før i dag, har ikke orket stort mer enn det.

Har en liten tulle her som vill at vi skall leke, men jeg orker ikke. Og pappan er på seinvakt.

HELDIGVIS for barnetv og leggetid snart...... PHU

Skrevet

Kjenner meg sååååå igjen... Har en sønn på 15 mnd, men han er også syk, så han vil ha oppmerksomhet hele tiden nå - han pleier egentlig å være ganske flink til å leke for seg selv. Har holdt han hjemme fra barnehagen i dag (og i morgen) så mannen min må også være hjemme fra jobben, for jeg har ikke energi til å passe på førstemann og meg selv samtidig. Barnetv er han ikke så interessert i ennå, og han skjønner ikke hvorfor mamma ikke orker å bære han rundt hele tiden (har bekkenløsning i tillegg), så han er nok litt fornærmet på meg. Bra det ikke er lenge til han skal legge seg også hehe :o)

Skrevet

Hei Zoomer.. Ja, da var 2 trimester og enda et kapittel i ditt svangerskap over.. Nå går du inn i siste del gitt,,, tenk - dette trimesteret kommer du ut av med et lite nurk på armen!!!!!!!!!!!!!!

Jeg skal skyndte meg å komme over til 3 trimester, det blir desember før vi vet ordet av det.. *blunke*

Klem fra Loise 20+6

Skrevet

Ja, Loise-vennen, du får skynde deg etter hehe...

Takk og lov for at dette ikke er 1. trimester og jeg nå skal over i 2. trimester... Da hadde jeg blitt sprø!!

klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...