Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Bare lurte på om noen her har brukt det? Nicoline er så grinete for tida, skal ikke ligge å leke eller sitte stille, skal bare bli båret rundt. Helst hele tida. Gulper en del gjør hun også. Fikk minifom av ei vennine, men har ikke villet prøve ennå, tilfelle det gav seg av seg selv. Noen som har noe å si om dråpene? lurt eller dumt? Håper noen kan svare
Brillemamma Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg bruker dette til gutten min. For han svelger så utrolig mye luft når han drikker, så da slipper jeg at han får luftsmerter etterpå. Så her funker det bra. Er vel ikke dumt å bruke minifom om det funker!
Hidjey Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg også bruker det til min gutt. Han er så glupsk så det er lett for at han sluker en del luft, og det sparer oss for en del hyyyyling pga luftsmerter.
Beama Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 brukte minifom lenge til snuppa.. hjap godt på luften i magen.. Er ikke noe bivirkninger på dråpene, og er heller ikke skadelige..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 kjøpte minifom vi også... testet dette fredagskveld, hun gråt verre enn noen gang... vi turte ikke gi henne mer. Men gir dere dråper forrann hvert måltid hele tiden? Kanskje vi gav opp for fort...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå