Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan jeg er ledig dagmamma.Har en sønn på 18mnd og passer i tillegg ei jente på samme alder no og da, ca 3-4 dager i mnd. Jeg har to store barn også som er 13 og 14 år.Jeg er utdannet førskolelærer og godt vant med barn og trives med barn.Jeg regner med å ut i jobb igjen fra høsten 2007, så jeg er ledig fram til da! Ta kontakt!

Ritamora

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg er kanskje litt tidlig ute, men jeg trenger plass til lillegutt i mars. Da er han 13 mnd og jeg skal begynne å jobbe 100% igjen. Jeg lurer på om du har noe ledig?

Skrevet

Heisan,det hadde jo vært koselig.Men det gjenstår å se om hun jeg skal begynne å passe nå får barnehageplass eller ikke.Men det er jo en stund igjen og mye kan skje på den tiden. Men ta kontakt når det nærmer seg igjen da?

Ritamora.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Lurer på om du fortsatt er ledig dagmamma? Har en sønn som blir ett år i januar som trenger pass tre dager i uka ( man,tirs og ons.) fra januar av....

Skrevet

Heisan, beklager at det tok så lang tid å svare.Jeg må nok dessverre si nei ettersom jeg har tre stk inkl min egen sønn.Men jeg håper du finner noen som kan passe han.Lykke til.

Skrevet

Ok. Takk for svar:) Noen tips hvor jeg kan "lete"? begynner å bli litt desperat...og ser mørkt ut med barnehageplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...