Gå til innhold

Oktober: termin i dag!


spuntemor

Anbefalte innlegg

Ja, da er det 0 dager og 0 uker igjen til termin mandag 23. oktober... Ingen tegn til fødsel, så nå har jeg rett og slett bestilt hudpleietime (for første gang i livet) på fredag! Da kan jeg glede meg litt til det, og så kan jeg tenke fredag ettermiddag at ja, ja, det var jo godt jeg fikk med meg hudpleietimen! Vet ikke om denne motivasjonsfaktoren funker, men jeg er redd humøret snur drastisk med en gang jeg havner på overtid.

 

Lykke til dere andre oktoberjenter som håper å føde før november!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk og over med første men tegn tyder nå på at denne lille tulla kommer om ikke så lenge, her er hva jeg har gjort siste dagene:

-sex hver dag i 3dager (prøvd rikshospitalets metode men ble litt halvveis)

-gått litt turer & tøyd mye på sete/lår musklatur. (ikke mange stillinger å tøye i etterhvert)

-laaaaaaaaangt deilig bad i dag, med oljer og greier.

Med andre ord har jeg ikke stresset, bare fokusert på pust/tøying/avslapping osv.

 

Så de 11dagene jeg gikk over sist håper jeg nå at jeg har klart å redusere til 0dager over denne gang ;)

 

LYKKE TIL, HEIA OSS!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i dag! Lite som skjer her også, men er ganske klar nå. Alt det praktiske var i orden, men så fikk vi lekkasje på badet oppe så i morgen kommer noen og river litt av stue og kjøkken-taket så kanskje like bra at hun holder seg der inne en liten stund til... : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin i dag. Kl. 03.15 i natt begynte det å murre, og rundt klokka 04 fikk jeg små blødninger og slimproppen gikk. Siden har det vært rimelig vond mensmurring jevnt og trutt hele dagen, men ikke noe mer....

 

Så nå håper både jeg og mannen min at det skjer noe i natt...for vi er begge litt leie av å vente... men jordmor sa at det kan ta dager.....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...