Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh himmel! <3 <3

Til bursdagen min fikk jeg gavekort på gravidmassasje hos min kjære mann, og i dag fikk jeg brukt det. Det er noe av det deiligste jeg noensinne har opplevd!

Jeg har lårene i skoene, mye vann i legger og ankler, og kroppen begynner bli sliten nå på slutten - og dette var rene luksusen! Beina føles 10 kg lettere etter massasje, rygg, nakke og skuldre føles myke og deilige og duften av oljene sitter fortsatt i nesa. Mmmm! Magen fikk en forsiktig omgang med olje for å mykgjøre huden og jeg kunne omtrent føle at vesla inni der kosa seg like mye som mamman sin :)

Anbefales virkelig! Dette må være den allerbeste presangen jeg noensinne har fått!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*misunnelig*. Så misunnelig at jeg ikke klarer å si mer. Tenk om min mann hadde kommet på noe slikt helt på egen hånd?:) Lever i håpet, men har ikke troen.

Skrevet

ÅÅÅ du hørtes helt vannvittig godt ut!! Hvor fikk du det? Og gikk det bra ift at det ikke er så godt å ligge på magen?

Har tenkt på det selv, men tenkte at det ikke gikk da en ikke klarer å ligge på magen eller ryggen så lenge.

Skrevet

Ja, ikke sant det er fantastisk!!

Man kan ligge på sida, så det går bra selv om man er gravid...

Skrevet

Man ligger på siden, så tar de halvparten før man snur seg, deretter andre siden :)

andrea: ja, det var helt supert! :) :)

Skrevet

De har det på Oasen på Valentinlystsenteret i Trondheim, og jeg tror faktisk de er de eneste som har tilbudet her i byen...

Hanne: du får si det rett ut, at noe sånt kunne du også tenkt deg! ;)

Skrevet

Åh, det var et kjempegodt tips til hva jeg kan ønske meg til bursdagen min! Jeg fyller år i begynnelsen av desember og har termin rundt midten av januar så det kan sikkert komme godt med rett før julestria. Må legge ut noen hint til gubben ;)

Skrevet

Jeg var på Solsiden spa, og de har det også på angeltrøa et sted...

Du får nevne det for typen maaaange ganger, så skjønner han nok poenget, det gjorde min hvertfall...

Skrevet

Jeg har fremdeles gavekort på fotmassasje som jeg fikk i takkegave av et vennepar etter å ha toastmaster i bryllupet deres i sommer. Gleder meg masse til å få tatt det ut :) I hvert fall etter å ha lest innlegget ditt, vims.... mmmm...

Skrevet

Vet noen om det er noe sted rundt omkring i Fredrikstad som har slikt??

Skrevet

Jo, men viss jeg sier det rett ut som vims sier så er det jo min idé og ikke hans. Kanskje jeg skulle komme med småhint, men det tviler jeg på at fungerer. Det beste hadde vært om noen gav han en god idé uten at det virket som om det kom fra meg: KA-PiiiNG?

Skrevet

hehehe jeg skulle akkurat til å spørre om jeg kunne sette noen griller i hodet hans så det ikke virker som det er du som spør direkte :D I'm on the case, no problem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...