Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 Skal kalle opp etter bestefaren til mannen, og han het Knut. Har dere forslag på jentenavn? Synes det er litt vanskelig for vi vil helst at det skal bli oppkalling på mer enn forbokstaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kanutte : ) Pussig navn, men litt søtt synes jeg. Vet om en gammel dame og en liten baby som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Del Skrevet 23. oktober 2006 Oi! Kanutte? Det var jo ganske sjarmerende. Jeg får smake litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det går faktisk an å hete Knuthild.. hehe.. Knutveig? men kan ikke si jeg syns det er fine navn da.. men hver sin smak.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januarjubel! Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 i "Norsk personnamnleksikon" står disse jentenavnene i relasjon med "Knut": Knuthild, Kanutte, Knutine/Knudine og Knutiane. Dvs at disse er de eneste feminine Knut-variantene som er brukt i folketelling i Norge siden 1801. Hva tror du om disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 24. oktober 2006 #6 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er Kanutte som er jenteformen til Knut (blir kanskje lettere å skjønne når man vet at på engelsk er vikingkongen Knut blitt til King Canute). Jeg syns det er et kjempetøft navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #7 Del Skrevet 24. oktober 2006 Takk for alle navnetipsene vi har fått! Tenker fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 25. oktober 2006 #8 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva med Kanutte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå