OhBaby! Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 tusen takk for svaret mitt ang cipralex, jeg har ikke turt å begynne,er veldig skeptisk, bruker johannesurt nå, og føler meg litt bedre,men skulle gjerne hadd det så bra t jeg klarte jobbe fullt! må kanskje ta tiden te hjelp? eller hv er dine erfaringer? kos&klemz nb! jeg er tidligere stina26,har byttet nick..
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 hei hei *WantAbabyNow!* de aller fleste depresjoner går over etter hvert.. i motsetning til de som er manisk depresive da.. depresjoner kommer i puljer.. de ligger ofte på lur og kan bli utløst av de minste detaljer.. det er utrolig dumt at det skal være slik, men sånn er det.. jeg anbefaller at du prøver alle slags metoder du kan og veit om før du begynner på medisiner... for de kan virke motsatt av det de skal desverre... depresjon blir kommer ofte av tap av et familiemedlem eller noe du stod nær, eller forskjellige typer angst.. i mitt tilfelle var det sosial angst som jeg hadde hatt i alle år og som bare ble værre.. grunnen til at jeg begynnte på cipralex var fordi kjæresten gjorde det slutt og det var det som utløste den voldsomme depresjonen... da jeg sluttet på pillene måtte jeg ta ett oppgjør med meg sel! og det er det bare du som kan gjøre, for når man er midt i en depresjon så er det ikke noe andre kan si som gjør så du føler deg bedre... men du må ta tak i det selv! jeg fant frem ting som jeg husker at jeg likte og koste meg veldig med før og prøvde og gjøre det.. jeg tvang meg selv opp av depresjonen.. og PRAT!! prat om hva du føler... helt til du føler deg ferdig pratet... du kan godt prate med meg siden jeg veit hvordan du har det.. og jeg skjønner deg godt! selv om det ikke virker slik nå så kan jeg love deg at du kommer til å bli bra igjen og kunne jobbe fullt klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå