Gå til innhold

Anbefalte innlegg

var hor legen på lørdag pga mørk utflod ikke blod.fikk vanlig underlivs undersøkelse og alt så veldig bra ut!!fikk også på vist sopp,så på søndag ig i dag kun etter jeg hadde vært på do på morgenen har jeg litt blod på papiret ikke mye bare litte grann.er dette noe jeg kan ta m ro el bør jeg ta kontakt med legen igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6799064-hjelp-meg-ang-sama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok tatt meg en tur til legen ja, så får du et ordentlig svar.

Jeg blødde med førstemann, akkurat som du beskriver, men det gikk bra.

De burde ta noen blodprøver av deg, en i dag og en om et par dager, for å sjekke om du fremdeles er gravid.

Lykke til!

Hei,

hadde helt like blødninger som deg når jeg var i 7, uke. Blødde litt rødt på papiret onsdag ettermiddag, hadde brun utflod på torsdag. Kom meg til legen, og hun så ikke noe blod, men mye blodig utflod, og sendte meg til UL dagen etter. Der var alt i orden! Men hvis du er redd, så dra tilbake til legen, og sjekk en gang til. Kanskje du kan komme deg til UL du også. Det er ikke gøy å gå og være redd. Jeg fikk vite at jeg var helt normal, hadde fine eggstokker, og lang og lukket livmorhals, men det aller beste var at jeg fikk se det lille hjertet til frøet mitt slå!!! Gjorde at jeg slappet mye mer av etterpå, og frykten jeg hadde hatt for SA/MA forsvant litt siden alt var ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...