Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 har så dårlig samvittighet,men det er jo så godt
Forglemmerei Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Bare nesten,vist ikke sjokolade så noe annet usunt.Det med frukt er ikke så bra på høsten å vinteren,det er ikke sesong for det så det blir enten for bløtt å ekkelt med frukt,ihvertfall det jeg liker,men joda jeg elsker sjokolade så har vi tilgang til det så spiser jeg også litt hver dag.Tror ikke det har noe å si så lenge det er lite.
ks23 med William og Lucas Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 He he det hender det.... Har jo sluttet og røyke også så merker at godteri suget er der betydelig mye mere nå enn før... Men begrenser meg jo litt da.. Herregud vil jo ikke ende opp som en valross heller. Men litt MÅ vi jo få unne oss
kaffe mocca Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Prøver å ikke spise det hver dag men jammen er det ikke langt ifra:)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, ikke langt unna ihvertfall Men, noen dager kan det holde med en liten kindersjokolade da og det er jo ikke veldig mye akkurat. Men, jeg gidder ikke å tenke på alt jeg putter i meg, den tid den sorg tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Nei! Er litt redd for å få i meg mye sukker, vil ikke ha ødemer, høy BT, svangerskapsdiabets eller -forgiftning, stor baby osv. Drakk en del brus i forrige svangerskap, helt på slutten. Ikke bra.
currrly Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 d blir fort litt sjokolade, nesten hver dag iallefall.. har dårli samvittighet når j spiser den, men er jo så GODT Er flink til å spise masse frukt å da!!
vinterbarn ;O) Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Jepp... er litt redd for å få en mørkebrun baby tilslutt, litt vrient og forklare for far men... Blir helt gaaaal om jeg ikke får i meg sjokolade... hehe ;O) Må ha det...bare MÅ ha det!!!! Drikker bare vann da (ser alle andre rettferdigjør seg selv på slutten) hihi
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har lyst på sjokolade HVER dag.. Men klarer å holde litt igjen i alle fall... det blir vel en sjokolade sånn ca. hver 3-4 dag.. så mitt mål om sjokolade BARE på lørdager klarer jeg ikke holde.... hehehe,.. Jeg forsøker å spise ikke-ren sjokolade hvis jeg MÅ ta en midt i uken, feks en kvikklunch lar jeg meg selv få lov til å spise innimellom.. Overbeviser meg selv om at den er mindre usunn fordi det er litt kjeks i den... *ler*
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Sjokolade er en av de tingene jeg IKKE orker om dagen. Men så spiser jeg alt mulig annet usunt da. Spiser i det hele tatt en del, ofte sulten... Skal jo spise for to, ehhhhh......
Hemmeline Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Må spise sjokolade hver dag her også...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 jepp.......har aldri vert så sjokoladeglad før, men nå må jeg helst ha non stop hver dag;) NAM,NAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå