Gå til innhold

flere her som fortsatt er kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å bli veldig lei nå, er 13 uker på vei og kvalm ikke bare på morgenen men hele dagen, flere som har d sånn?? begynner å frykte at jeg skal gå sånn resten av svangerskapet... har prøvd å spise før jeg står opp. ingefær og sea band men ingenting hjelper.... er så lei av å være i dårlig form, hadde sett for meg at denne gangen skulle jeg jobbe mer enn jeg gjorde i forrige svangerskap, men er allerede sykmeldt, vil jo gjerne jobbe også, blir lange dager å gå hjemme.. syte syte, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,hei...har det ganske likt deg jeg!! er 14uker på vei å kvalm så å si hele dagen...begynner å bli lei no:) jeg har vært sykmeldt fra studiene på skolen i 6uker, men i morgen begynner jeg på..gruer meg sånn!!

i forrige svangerskap gikk jeg sykmeldt under hele svangerskapet, hadde ikke mulighet til å jobbe pga kvalmen som ikke ga seg før i uke 26...å da var jeg så sliten at jeg ble sykmeldt resten av svangerskapet!!!!

men jeg trøster meg med at jeg allerede kjenner den lille sparke og at jeg i løpet av mai er blitt mamma til enda et lite nydelig nurk:)

Skrevet

har du kjent noe allerede?? jeg syns også jeg har kjent liv allerede men slo d litt fra meg siden d var så tidlig... når har du termin?? jeg har 5 mai... var i bedre form i begynnelsen i forrige svangerskap, bare kvalm noen morninger en gang iblant , ble dårligere rundt 4 mnd, svimmel og sliten, da ble jeg sykmeldt... nå er d helt annerledes

Skrevet

kjenner liv hver kveld... etter en travel ettermiddag/kveld med en 2åring i huset, husarbeid, bading å legging av jenta mi får jeg endelig litt tid for meg selv, å da kjenner jeg de små myke sparkene til nurket;)

jeg har termin 1mai...

får håpe vi blir bedre begge to ganske snart:) slitsomt å gå å være dårlig hele dagene!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei! Jeg er 15+3 i dag og jeg er fremdeles kvalm... Men det har blitt bedre enn det var! I forje svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt!!

Skrevet

Jeg er i 16 uker på vei i dag, og jeg er stort sett kvalm hver morgen fram til klokken ett. Merkelige greier, men har begynt å venne meg til det nå. Kvalme og ubehag, oppkast, litt mer kvalme, så er jeg bra!Hadde to uker uten kvalme og oppkast, men så har det kommet igjen. Men det kommer og går litt. I går var jeg helt bra, mens jeg følte meg dårlig i dag. Selv om jeg synes det er helt forferdelig å være kvalm og kaste opp og sånt, så synes jeg det er verdt det!!! Tenk da jenter, vi bærer på et lite barn!!

Skrevet

jeg har også en toåring,(jente) er jo mye liv i de, sist vi gikk gravid hadde vi jo bare oss selv å tenke på... må vel bare forvente at d er mer slitsomt nå... er du 23(så på nicket) d er jeg og

Skrevet

fortsatt noe kvalm. Men nå kommer det mere pluttselig.

Kasta opp når jeg hadde kartkjøringstime i dag....stakkars jenta som kjørte samtidig........

Skrevet

jepp æ 23år...har å ei lita jente=)

va litt enklar å gå gravid i forrige svangeskap ja, hadde bare mæ sjøl å tænke på da...men denne gangen er d itj d næi=) men mærke at dagan går fortar me ei lita ei i huset fra før!!!

kor e du i fra da??

Skrevet

grethe23, egentlig trønder bor på østlandet du da?

Skrevet

Jeg er 14 uker idag, og fremdeles superkvalm fra klokken 15 og utover kvelden. Er sykemld fra nattestillingen min, orker rett og slett ikke jobbe netter.

Begynner å bli mektig lei!!

Skrevet

Ja, jeg er fortsatt kvalm, og har min aller siste dag her inne på 2.trimester i dag (dvs er 27+6 i dag). Har slitsomme svangerskap (dette er nr 2) og er stort sett dårlig gjennom 9 mnd... Nå har jeg i tillegg blitt forkjølet med feber, tett i nesen og null energi. Har ikke vært i jobb under dette svangerskapet overhode, for avsluttet først mammapermisjonen fra førstemann (nesten 15 mnd gammel) i sommer, hadde så ferie og ble så sykemeldt... Kommer til å være sykemeldt ut svangerskapet hilsen legen min.

Skrevet

huff d hørtes slitsomt ut,,, også har du en liten en og da som du skal ta deg av... får håpe du våkner en dag og er i storform:)

Skrevet

hei... æ e trønder ja, å bor i malvik like uttafor trondheim!

Skrevet

okey. egentlig fra ørlandet men bodd på østlandet i 12 år

Skrevet

rægna me du va litt trønder...så d på måten du skreiv! hehe:)

grue mæ te første dag på skola i mårra æ ætter 6uka perm...lure på kordan æ ska kom mæ opp te 7 ordne mæ å kom mæ avgårde, formen e jo elendig på mårran:( men må man så må man...!!! ÆSJ..

Skrevet

huff d hørtes helt pyton ut....du får ha lykke til:) sykmeldt den uka her jeg da, skal slappe av litt så får vi se om formen er bra nok så jeg får jobba litt igjen! har du msn?

Skrevet

legger deg til jeg da, hvis d er greit?

Skrevet

Æ e 16+3 idag, spyr lite, men brekk mæ ofte! Spesielt om æ kjenne ei stygg lukt, f.eks fra do eller nåkka mat, då ska d lite tell før æ brekk mæ. Spydde seinast igår, men trur det va pga æ hadde drokke mykje melk, pga halsbrann. Men men, det e verd det!! :)

Skrevet

jeg er i uke 14 nå hadde noen fine uker fra uke 11-12 ellers hver kvalm fra uke 6-11 og nå i uke 14 tar det se opp ijen.kvalm hele dagen...

Skrevet

huff dette lover ikke bra, jeg som hadde sett for meg at kvalmen snart skulle gi seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...