Gå til innhold

fikk svak posetiv gravid strek fra billig tester,og negativ fra cb..hva skal jeg tro på?

Anbefalte innlegg

hei:)

skulle hatt mensen i går,eller i disse dager.

jeg tok en test fra billig-tester og den viste svakt posetiv også tok jeg en test med cb som skal være bra,,men den viste negativ..den sist testen tok jeg nå etter jobben.

hmmmm,,,vet ikke hva jeg skal tro..

hva tror dere? klem

Fortsetter under...

hey hey.

cb har en litt høyere terskel for hcg nivået.

jeg fikk positivt med billigtester 3 dager før jeg fikk en positiv cb test.

test igjen i morgen :)

en strek er jo en strek

urinen min var sterkere i dag tidlig,,så kansje derfor den slo ut,,men tror dere at jeg er gravid?

jeg trodde testen fra cb var mye bedre en billig tester.

huff,,ikke gøy å være i en sånn sitvasjon når jeg vil ha baby..men streken fra billig tester er veldig svak,,men har ikke sett den streken på gravid testene før..klem

Annonse

åååhhh, hipp hurra!

Dette går jo riktig vei!

Du må teste i morra tidlig og komme deg inn på bim så fort som råd så vi får høre hvordan det går! Å gud så spennende!

Krysser alt jeg har å krysse jeg!

Lykke til og stor klem

jeg tok oxo en test fra billigteste no i sted, og den var svaak positiv, men cb er jo ikke så følsom som de fra billige da... de fra billige har en sensitivitet på 25mlu mens cb har 50mlu... så det er nok ikke nok hcg i urinen til at cb kan gi utslag ennå....

håper dere alle har rett når dere sier at jeg er gravid..føler at jeg prøver å bortforklare det,,kan liksom ikke tro at jeg kan være gravid..tror faktisk ikke det heller..for jeg vet ikke hvor svak strek det skal være for at den skal være posetiv,om dere skjønner meg.

når jeg har tatt de testene før var bakrunnen helt hvit,men nå kom kontroll streken opp tydelig,og en svak,svak strek som jeg kan se.

åå det er sååå irriterende å ikke vite om jeg er det.

ååååååååååååå herre gud,får helt hetta bare ved tanken,jeg som har sååååå lyst på barn.

så det dere sier er at billig testene er bedre en cb?

Annonse

Du er gravid, jeg er sikker på det, og jeg som hadde en så sterk følelse av at det ikke klaffet for deg denne mnd.. Men nå når jeg leser her føler jeg at det kribler i magen, jeg tror absolutt det er vert å ta en test i morgen igjen! En strek er en strek!!

Tok en slik test fra billige tester da jeg var gravid sist, tok den 5 dager før forventet mens og den viste svakt positivt, tok en cb dagen etter som var negativ, deretter en ny billig test som var positiv, og dagen etter forventet mens tok jeg en ny cb og da var den også positiv.

Håper-håper-håper!!!!

åååååå håper du har rett assa,,,blir så lei meg om denikke er posetiv nå,,,men jeg må få si nok en gang at den er utrolig svak,men jeg kan se tykkelsen på den og lengden..så jeg ser den i alle fall..ååå jeg blir sååå glad om jeg er gravid assa.kan vi snakke sammen inne på spå sidene? se om vi finner innlegget vårt:) klem

Håper du er gravid =)

Men jeg må bare spørre¨: hvilke tester fra billig er det dere bruker? Strimler eller "vanlige" tester? Lurer på om jeg kanskje må bestille, og hvilke?

Klem! Si fra da når du finner det ut "for sikkert" =)

'

*håpe håpe*

HEI:)

den jeg fikk svaak posetiv på i dag,,var strimler fra billig-tester..disse er vist mere følsomme og kan finne ut fortere om man er gravid,,hvis jeg har forstått riktig..:)

Er så spent? Du må gi et lite vink når du har tatt ny test!

Beklager at jeg ikke svarte på innlegget ditt etter at du hadde svart, men jeg snek meg til sengs rett etter at jeg hadde skrevet det første så jeg så det ikke før nå.

Har du MSN, kaskje vi kan chatte der av og til, har lagt ut mail adressen min på "vår" samtale inne på den andre siden.

Krysser alt, unntatt bena (for de må holdes åpen for mannen..), for at det er positiv test!!

klem

Hei Baas

Jeg gir deg en gratulasjon på forhånd jeg. Om et par dager vil CB'en vise positiv, tror jeg. ( Har testet selv med forskjellige tester da jeg ble gravid) Tror strimlene fra Billigeteste.de er mer sensitive enn stavene derfra. Til slutt kommer CB og CB digital. Noen oppga tidligere her inne at testene fra Billigeteste reagerer på 20 mens CB trenger 50 og digital enda mer.(Vet ikke hva tallene betyr men sikkert hcg). Så når testen din var svak nå, så stiger hcg'en din bare for hver dag.

Grattis og velkommen på 1.trimester

Klem

Gratulerer masse :-) De billig testene gir jo ofte utslag før cb :-) Jeg har fått positiv billig test dag 8 etter el og det er fortidlig for cb ja :-) Og husk at tester du før ikm må du bruke morgen urin som er mere konsentrert. Kan hende du får positiv cb imorra med morgenurin!

tuuuuuuuuuuusen takk for mange koselige innlegg..jeg tørr ikke å ta i mot gratulasjonene enda,,før jeg har fått bekreftet at jeg faktisk er gravid,

jeg tok en ny cb test(vanlig) i dag tidlig,,men den var klart negtaiv,,så nå vet jeg ikke lenger..har ingen tester fra billi-tester..så jeg må bare vente noen dager med å teste,

det er sååå kjedelig å være i en sånn situvasjon,,,jeg vil såååå være gravid.

Hei Baas, vi to er i samme situasjon. Se innlegget der apåklatten roper på meg... grusomt irriterende med denne tynne streken. Den ene forskjellen på oss to er vel kanskje at mitt resultat kom noe etter 10 min. Det gjorde det vel ikke med deg?

Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...