Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 er det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 jeg vet om en som heter det.. men vet ikke hva jeg syns.. jeg ville ikke valgt det til min jente.. men det er jo søtt når man får "smakt" litt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, det er ikke så veldig fint. Passer bedre til et kosedyr eller en dukke enn til ei lita jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 njei... egentlig ikke så vedlig fint.... Passer best til en hunn-rev eller et kosedyr. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 24. oktober 2006 #5 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, det er ikke fint som jentenavn. Kan passere som navn på kjæledyr/kosedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestedattra Skrevet 25. oktober 2006 #6 Del Skrevet 25. oktober 2006 nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 25. oktober 2006 #7 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nei!!! Nikoline er finere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bromme Skrevet 25. oktober 2006 #8 Del Skrevet 25. oktober 2006 Mikkeline er mitt favoritt jente navn! Får jeg ei jente SKAL hun hete Mikkeline:) Synest det er MYE finere enn Nikoline! Søtt og rampete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå