Gå til innhold

Krise :-( Jeg har mista ID-kortet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette bruker jeg på jobben, og det er virkelig krise om jeg ikke finner det igjen. Det kan være enten hjemme eller ute et sted. Jeg tror jeg putta det i veska i sted. Har vært rundt i forskjellige butikker i dag. Aner ikke hvor det kan være. Noen som kan hjelpe meg ? Trengs det flere opplysninger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev et eget innlegg før jeg så denne tråden. (Krise:-( Mista ID-kortet mitt.)

Jeg tok ut ID-kortet og la det i veska, mener jeg, tidligere i dag. Så har jeg vært ute, levert sønnen i barnehagen, vært på biblioteket og rundt i noen butikker og på kafé. Da jeg skulle finne fram kortet var det borte. Jeg er flyvertinne, og dette er ID-kortet mitt. Mye styr dersom jeg må få tak i et nytt. Kan vel egentlig strengt tatt ikke jobbe uten, så om jeg ikke finner det igjen må jeg vel starte prosessen med å få et nytt. Hadde blitt enormt takknemlig om du kan se hvor det er..

cilles

[svar på dette innlegget]

Sv: Mistet noe? NYTT 18:22 23.10.2006

jeg får opp noe hvitt, ei tykk hylle føles det. og en gang..

cilles

Twig

Sv: Mistet noe? NYTT 18:28 23.10.2006

Vi har hvite Billy-hyller i en lang gang her, men finner det ikke der. Tror du det er hjemme hos meg altså ? Ikke mistet det ute ? Veldig takknemlig for hjelp.

cilles

Sv: Mistet noe? NYTT 18:32 23.10.2006

cilles

Jeg må si at jeg vet ikke om det er inne hos deg.. får opp noe rundt en trapp også..

ser du noe mer utifra dette??

Skrevet

Hei Det er mørkeblått og beige på farge. Bilde av meg. Står navnet på arbeidsgiver på og navnet mitt.

Fødselsdatoen min er 05.12.1972. Håper du ser det !

Skrevet

Har fortsatt ikke funnet det. Noen som klarer å se det ?

Skrevet

no har jeg prøvd og prøvd og prøvd hehehe og hver gang får jeg frem noe som ligner på en hvit kjorte....ser ikke hvor den ligger eller noe...bare en hvit kjorte????

Skrevet

Har ikke så mange hvite skjorter her i huset..Om det ikke ernoen andre sin skjorte da ?? Og ID-kortet mitt er fortsatt borte dessverre. Leter overalt men borte er det. Har hørt rundt i butikkene og på biblioteket jeg var. men ingen har funnet det. Merkelige greier..

Skrevet

Kjære Twig og Kimby

Tusen takk for at dere prøver å hjelpe meg. Dere er kjempesnille.

Nå har jeg kikka nedi alle skoene i gangen, men fant ikke noe kort der heller. Og jeg leter og leter. Litt rart at ikke noen har ringt meg i tilfelle jeg mistet det ute.

Skrevet

Ja, for jeg føler at det ligger i huset et sted..:) ikke bak noe kommode? vaskemaskin?

Skrevet

Nei - ikke noen av de stedene heller.

Fortsatt åpen for forslag her. Skal ikke på jobb før på søndag, så om det ikke er kommet til rette før da, må jeg gå på politistasjonen og melde det savnet. Og få et nytt.

Likevel, jeg leter stadig og håper på å finne det :-)

Skrevet

Jeg trur det har havnet i en side lomme på en veske.??mulig mellom noe anna papirer slik att det ikke kommer til syne. Men jeg ser jo at du lett i vesken. Har du en sort stelleveske mulignes. Eller ihvertfall en litt større "Bag"veske du hadde med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...