Gå til innhold

Begynner å bli veldig oppgitt nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følelsen av at jeg syter og syter og synes veldig synd på meg selv. Hadde et innlegg her på fredagen om at jeg etter 5 fine dager fikk en ny runde med tette melkeganger. Dette fikk vi nesten løst opp før det flyttet seg i en annen del i puppen. Så natt til lørdag lå mor kun på ryggen, alt annet var for vondt. Søndag var det mykt og fint igjen, men ganske så ømt. Men natt til i dag var det på'n igjen. Samme puppen og samme sted som på fredagen. Og vondt som fy!! Sitter og maserer mens jeg ammer og tårene triller. Har nesten gitt opp å prøve å få det ut i dusjen, for jeg blir kvalm og svimmel.

Nå begynner jeg å bli ganske så oppgitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, her er vi fleire i samme situasjon. Veldig frustrerande, har hatt det 5 gangar no, har klart å løyse opp kulane hittil, mendenne gangen får eg det ikkje til... Har gått med varmepose, massert, dusja meg varm, amma i alle vinklar, men stadig like fælt. Det verste er at det er blitt mindre melk... blir so fortvila, ammar kvar andre time no, for å prøve å få opp produksjonen, og pumpar av og til på natta.Vesla er kun 2 mnd, alt for tidli å miste melka no......! hjelp......-håper vi klare å løyse dei opp...tvi-tvi til oss bege...

Skrevet

Har dere begge pumpet med to paracet innabords, etter lecitin ved middagen? Husk å riste ned melka (len deg fremover og gi det en lett rist), pumpe lent forover. Og noen av ammepoliklinikkene har ammehjelpere som kan gjøre jobben for dere. Og det er mulig at det har gått betennelse i det, gå til legen i morgen!

Skrevet

Hei! Fikk Syntocinon idag , så det har eg tatt før kvar amming, merkar ikkje forskjell enda, men. Skal kjøpe Lecitin i morgon, har ikkje prøvd den, sia det har løyst seg opp dei andre gongane, Har ikkje prøvd med paracet. Er det lurt altså? Skal iallefall prøve det du foreslår. Takker!! :-)))

Skrevet

PAracet, fordi det gjør det mindre vondt.

Skrevet

Paracet er innabords.

Som jeg har skrevet før så funker ikke noe annet en håndmelking på meg. Blir kjempesår med en gang og tårene spretter.

Er det noe håp om at dette går over etter en tid? Har holdt på i over en måned med dette tullet nå....

Skrevet

Har du holdt på så lenge så bør du ses av legen. Det hender iblant at en kul blir betent og lager en innkapslet byll. Det kan bare legen fikse. Da skal du ikke vente men komme deg av gårde. (Forresten i behandlingen av overnevnte, så lenge melken er lik på utseende i den vonde og den gode puppen, så kan barnet få melken.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...