Gå til innhold

Hvor mange er det av oss som fullammer gjennom pumping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende å høre deres erfaringer av det?!

Selv synes jeg det er helt greit, selv om det tar masse tid forstås.

Men en vet hvor mye mat snuppa får i seg, og pappa kan også fore.

Hvor mange ggr per dag pumper dere, og hvor mye får dere ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fullammer gjennom pumping, har gjort det i 3 mnd nå. Gutten min er 4 mnd. Jeg pumper meg 4 ganger pr dag, pumpet 5 tidligere, men ble litt lei kan man si og kuttet ut en pumping. Varierer litt hvor mye jeg får ut, men på morgenen får jeg ut ca 500 ml. Jeg kan bli sååååå lei pumpa og kokinga av flasker og pumpe enkelte ganger at jeg ikke tåler synet av det. Da er det veldig kjekt å få hjelp av mannen til vasking og koking:)Veldig greit å vite hvor mye poden får i seg ja, men er ganske upraktisk når vi skal ut på byturer etc. Oppbevaring av melk, oppvarming.... Jaja, men hva gjør man vel ikke for at den lille skal få i seg det aller beste:)

Skrevet

Hvorfor fullamme gjennom pumping???

Skrevet

500 ml ???????? hvor gammelt er barnet ditt ???

Skrevet

Noen barn fikser ikke å die. Leppe/ganespalte er en grunn. Hvis mor har lett for å pumpe, og/eller er storprodusent, så kan det gå greit å fullpumpe i mange mnd. Med dobbeltpumpe kan det gå kjempefort. Å pumpe 500ml etter en full natts søvn kan høres ekstremt ut for den vanlige mammaen, mens de som har gjort dette mnd etter mnd så kan det være helt normalt. Man har jo mest på morgenen uannsett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...