Gå til innhold

VAKSINE

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

Har ei lita tullle på 3 måneder. Om ei uke har jeg time på helsestasjonen for vaksinasjon og legesjekk... Tenker mye på denne vaksinen og er veldig redd. Man hører jo om mennesker som har barn som hevder de er blitt autistiske eller lamme etter vaksinasjon. Vet jo at det går bra med de aller fleste og at vaksinen beskytter mot farlige sykdommer som de faktisk kan dø av, men jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal vaksinere enda eller om jeg skal vente litt til hun blir litt større. Hun får jo morsmelk...

Noen som har det på samme måte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsmelk kan ikke redde babyen din fra å få hjernehinnebetennelse!!!

Skrevet

nei,morsmelk beskytter ikke mot sånne ting..d er jo en grunn til at d finnes vaksiner...

så vaksiner ungen din,d er vel d beste,så slipper du å tenke mer på d...

regn med litt feber og sutring om kvelden,værre enn d er d ikke;)

Skrevet

bedre å gjere de når dei e små,da merka dei den ikkje så godt.. men når dei e over 6 mnd så merka dei de bedre.. vertfall gjorde min de.. skal ta ny vaksine neste mandag,og eg grua for han e nesten 9 mnd da....

Skrevet

Regnet med det når jeg så programmet at mange mødre ville bli skeptiske. Men ettersom jeg fikk med meg, var det vel helseinstitutten som gjorde en glipp..

Tror det er veldig bra med tanke på vaksiner nå. Ingenting å bekymre seg for. Bekymring pleier ikke å gjøre ting bedre..

Jenta mi har tatt vaksinene ved 3 mnd og 5 mnd, og merket INGENTING i det hele tatt.

Skrevet

vis du ikke er sikker,ville eg ventet en stund..

jenta mi er 9 månd og har enda ikke tatt vaksine,det er sant det du sier at morsmelk beskytter met de fleste sykdommer..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...