Gå til innhold

bestille fødeplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe om dette av lege eller jordmor enda.. er 27 uker på vei.Når får man informasjon om dette`? bor i stavanger området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søknaden sendes når du er på første svangerskapskontroll

Skrevet

Jeg må sende inn skriv selv jeg, fikk et sjema på ul som jeg skal fylle ut....Har ikke giddet å gjøre det enda pga jeg må sende til to sykehus pga pendling (i tilfell han vil ut før tiden)

Skrevet

Her i Oslo er det gjerne slik at du får fødeplass på stedet der de utfører ordinær ul. Hvor var du på ordniær ul? Vi fikk med oss papirer fra sykehuset (da vi var på ul'en) som fortalte at vi hadde fått fødeplass og på hvilken avdeling da jeg var gravid med førstemann. Denne gangen valgte jeg selv å sende inn søknad så snart jeg visste at jeg var gravid, for ville gjerne ha fødeplass på Riksen, og der er det stor pågang.

Skrevet

Du trenger ikke bestille fødeplass i Stavanger!

Selv fikk jeg kjempekjeft (med nr 2) da vi flyttet fra Stavanger til Oslo, ventet litt for lenge med svangerskapskontroll og ikke hadde bestilt fødeplass i Oslo "Hva GJØR du hvis fødselen starter nå??" spurte de på legesenteret. Ante ikke at man måtte bestille fødeplass vel...

Så da vi flyttet til Stavanger igjen i 9.måned var det det første jeg spurte jordmor om, men hun forsikret meg om at i Stavanger trengte ingen å bestille fødeplass, det var bare å troppe opp på sykehuset når tiden var inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...