Mamsen med lillemor i magen Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg var ute og handlet med mamma og ei venninne av henne i dag, og vi begynte å snakke om fødsel om amming, som vanlig Vennen til mamma sa at jeg hadde lett for å revne siden jeg har rødt hår.. veldig rødt hår Men hun mente at lyshårede og rødhårede hadde spesiell hud i forhold til andre, og at sjansen for å revne var mye større enn hos andre med mørkere hår... HJELP! tenkte jeg da... jeg er jo kjempe bleik, har flamme-rødt hår og i tillegg strekkmerker over alt! Jeg fikk litt panikk da altså, må innrømme det... Men er det neon som har erfaring eller som har hørt lignende???
selfangerkjerringa Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Har hørt noe lignende, men det kan jo være myter, som så utrolig mye annet når det gjelder graviditet og fødsel... det jeg vil anbefale deg er å trene på avslapning og fokus fram til fødsel, så du kjenner kroppen din så godt som mulig. Det er mindre sjanse for å revne når man jobber med og ikkemot fødselskretene. Jeg jobbet mot forrige gang dessverre, endte opp med en lang og hard fødsel med både klipp og revn. Denne gangen har jeg håp om at det skal gå litt bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå