Gå til innhold

Ja da har jeg vært på ultralyd!!! :-)))

Anbefalte innlegg

Legen min mente at jeg var klar for e.l sprøyta og at alt så bra ut..Men når vi fakset svarene til Ciconia så ville de at jeg skulle sette Gonal f i kveld også (225) og en ny ultralyd i morgen kl 10.. så dette blir super spennende..

Her er resultatet: Endometrium 12mm

Høyre eggstokk: 8-10 eggposer en på 16 og de andre på 11-14

Venstre: 7 eggposer 2 på 16, 2 på 14 og resten på 10-12

Så nå tar jeg ei sprøyte til i kveld, så får vi se i morgen..

Håper på å kunne ta e.l sprøyten i morgen kveld, og reise med båten nedover i morgen kveld..

Så blir det kanskje uttak på torsdag og innsetting lørdag?? stemmer ikke det da?? hmm

Setter de inn egg på lørdager da? de må vel det?? uff blir helt satt ut her jeg hehe er sååååå nærme nå!!!!!!!!!!!!!

Og jeg kjenner at nåå stikker det sinnsykt nedi der og nå skjer det mye :o)))

Fortsetter under...

hei,

godt å høre at du hadde så fin ultralyd. Klinikken vil vel at eggene skal vokse bittelitt til før du skal ha uttak..

Men det stemmer som du sier. Blir det uttak på tors, så setter de nok inn lør.. (kjenner ikke til den klinikken jeg, men det er slik der jeg hører hjemme ja)

Om du får to fine egg, så vil de sikkert sette inn begge to vil jeg tro. Tror ikke de er så strenge i Danmark, og heller ikke i det private. Så da blir det mest sannsynlig to spirer på deg :) og kanskje noen søsken på frys :)

Lykke til videre Tullemor1

hurra for tullemor !! Høres jo bra ut dette,mange fine egg og reise til Danmark snart!! Bestille båtplass du da i dag hehe

Tenk deg det da... om knappe 14 dager, så er du gravid!

Jeg sååååå overbevist om at det lykkes for deg nå altså!

masse klemmer fra

Hei gøril.. tusen tusen takk.. jeg føler meg veldig ferdig her jeg sitter. De stikker og skjer så mye nedi der auauau.. Får bare håpe at det ser bra ut i morgen og at vi kan dra nedover.. er blitt sykemld i 14 dager nå så det skal bli godt. Bare konsentere meg om dette er og nyte tiden..

Annonse

Å så bra da!!! Ja de ønsker jo å få flest mulig egg, så du må kanskje ta sprøyte på onsdag og, kommer ann på hvor mye de vokser. El sprøyte settes når de er ca 18mm. Vokser ca 1-2mm i døgnet, det varierer. Når man tar akupunktur, pleier de å vokse raskere. Dette er jo utrolig spennende!!! Det er ihvertfall flere egg og det blir tur!!!! Hurra!!

Hvor lang tid tar det med båten for dere? Vi kunne ikke ta båten, for den kommer inn i Fredrikshavn kl 0800, og det er da man skal være på klinikken...

De setter inn egg i helgen og:o) Dette er jo privat, så du får hva du betaler for! hi hi. Har dere sjekket hotell?

Er der nok ikke samtidig vi da.... Spent på ul imorgen... Håper vi reiser til helgen:o)

Masse lykke til imorgen:o)

Klem

Syns det var veldig rart når legen min sier at det ser veldig bra ut og at det er klart for avreise, og han reagerte på at jeg skulle sette ei til men nå gjør jeg jo det og ny u.l i morgen kl 10.. får håpe det holder så vi kan ta båten i morgen.. Og at det er uttak på torsdag for da er vi der nede onsdag morgen kl 8 å har dagen på oss..

Åh sender deg en mld på mitt telefon nr så vi kan kontaktes der nede

Bestiller båtplass og hotell i morgen etter u,l hvis alt ser bra ut..

Gratulerer så mye da! Dette er da kjempe flott da. Sikkert lurt å ta den dag til. Jeg hadde omtrent samme størrelser og de var usikker, men valgte å ta dem ut med en gang. Jeg fikk 3 umodne egg og 4 de kunne bruke. Tror nok i etterkant jeg burde tatt en sprøyte til...

Masse lykke til!!!

Annonse

Hei!

Rart at legen din mente du kunne sette el sprøyten. Men legen på Ciconia vet dette best, så stol på han:o)

Da vi var der sist, fortalte sykepleieren at det er mange som har kommet ned dit, hvor el sprøyte er satt for tidlig og eggene er alt for små.... Tenk deg skuffelsen i å måtte dra hjem igjen... Dette har skjedd fordi mange leger faktisk har målt feil på eggposene... Så når han sier du skal vente litt, så stol på at det er riktig avgjørelse. Skjønner man lurer... Du kan sende meg nr ditt på mail. Jeg tar med den bærbare pc-en til Danmark, så er på nett der. Syntes det var veldig ok sist:o)

Klem

Ja her lover det mange. Vi fikk beskjed om at de skulle være på over 18, så du er jo fryktelig nære, og her blir det mange!!!! Jeg fikk ut 17 stk. 4 av dem ble befrukta, og to ble satt tilbake, med middels kvalitet (3 og 4 delt), men de kan umulig ha vært så dårlig, for jeg venter jo to små herlige knøtt så!!!

Ja nå begynner det nok å presse litt på ja, med så mange eggposer i en liten ovarie... Husker det så godt!!! Men du har virkelig noe fint i vente. De sa også at normalen for egg var 10 så du ligger nok way over!!! Så morro, ønsker deg masse lykke til

stor klem fra

Så herlig:o)!!

Lykke til og kos deg i Danmark,

det er jo fordelen med å ikke ha det på hjemstedet at det blir litt tid til kos også!!

De har sikkert oppe både lørdag og søndag, vi velger jo ikke akkurat innsettingsdag for å si det sånn;o) det er det jo kroppen vår som gjør.

Krysser fingerne!

Klem

Hehe ja måtte kjøre til porsgrunn. De hadde kun igjen 450 enheter til 2000,- men pytt pytt hehe så hvis jeg må ta en sprøyte til, så har jeg ei dose igjen å det er jo bra.. hvis ikke får den bare ligge der til evt neste gang..

Er super duper spent.. skal på ultralyd nå kl 10..

ÅHH så koselig å høre fra deg eifos.. det er så lenge mellom hver gang, men du har vel nok å stri med du som alle andre hehe..

Ja tvillinger i vente ja, da får du enda dårligere tid til oss her inne hehe.. Lykke til videre. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...