*gullungen med okt spire* Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 var på ultralyd i 9 okt da jeg kom inn spurte ho meg hvor langt jeg var på veg.jeg sa da 24 uker for det var det jeg trodde etter terminen min som jeg fikk hos legen første gang,og det var 26 januar.jeg har ikke noen siste mensturasjon for jeg mista en i uke 5 i april og blei gravid rett etterpå. da vi fikk målt babyn og lengda og regna ut treminen fant ho ut at han veide 850gram og var 32cm lang og terminen blei flytta til 15 januar.skjønner ingen ting jeg.for jeg mista jo 19 april med den første.er det en tvilling som har overlevd da??noen andre som har hver borti dette??koslig med svar vis noen har erfaring eller vet noe om dette???
To gutter og en jente Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vet ikke hva som er tilfelle hos deg, men moren til en kompis aborterte da hun gikk med han. (Kom ut en stor klump, så det var ikke tvil). Etter en stund fant hun ut at hun fremdeles var gravid, med kompisen min. Her konkluderte legene med at det egentlig var tvillinger, men at en av de døde. Mulig det samme har hendt med deg.Eller kan du ha hatt en blødning uten at det var sa? Hadde spurt legen min om det var jeg deg. H"n kan sikkert gi deg et bedre svar!
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 ja har spurt legen min men han trodde ikke det var tillfelle i min situasjon for jeg var inne og tok hcg prøver for å se om det sank og det gjorde det det gjorde jeg 2 ganger og da var det helt borte.og det hadde det ikke hvert hvis det var en til inni der.så ikke vet jeg enten får jeg en stor baby eller så kjem han før tia.huff e så dumt for jeg vet ikke håssen uke jeg er i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå