Gå til innhold

alt faller i gulvet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som syntes alt man tar i mister man i gulvet eller bare kommer bortil noe som gjør at det faller i gulvet hvorpå man måååååå bøye seg å plukke det opp...skulle tro det var en lov som tilsa at man må miste ting hele tiden spesiellt nå som man egentlig ikke vil bøye seg for mye da...åååå blir sååååååå irritert når det skjer...med meg skjer det flere ganger daglig...nå har jeg så kraftig bekkenløsning at jeg går med krykker ute og da er det ekstra tungt og da...hmnmmmm--Flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at når alt går i gulvet kommer det noen.......

Skrevet

Samme her! Mister alt i gulvet, eller så kommer jeg borti noe som faller i gulvet. Eller så bare faller ting i gulvet! Helt utrolig! Blir like irritert hver gang. er så tungt å ta opp ting...:-(

Skrevet

I know the feeling!! Har det ofte sånn, og det er så irriterende!!! Kan miste samme tingen flere ganger oxo...hehe...

Skrevet

det er hvis det detter en gaffel (mener jeg å huske) i gulvet. Da kommer det gjester;-)

Skrevet

Jeg mister også ALT i gulvet. og sambo holder på å le seg fordervet hver gang jeg må bøye meg... har den fine stilen.. hehe..

Men nå har han vel skjønt at det er han som må plukke det opp.. under er uke igjen til termin.. og det er laaangt ned til gulvet!!

Skrevet

Jeg har ikke begynt å miste ting i gulvet mer ofte, men maten derimot! Jeg har aldri hatt problemer med hånd-munn-koordinasjonen før, men nå mister jeg middagsmat på golvet nesten hver dag. Sitter jo å skrever pga magen, så buksa er like rein. :) Jeg har begynt å dra tallerkenen helt bort til magen nå...

Skrevet

hehe...ja...det er ikke greit...jeg føler det sånn jeg også...spiser middag med pupper og magen...er ikke kult når du tilfeldigvis er ute og spiser middag da...men men...etterhvert lønner det seg faktisk å legge tallerkenen på magen når du eter så har du den godt under munnen....hehe...jepp jepp...godt å høre at det er flere som irriterer seg over det å miste i gulvet hele tiden...det er sikkert bare innbilning at man mister oftere enn før, men det føles sånn når alt er tyngre...

Skrevet

I går da jeg skulle dekke på, slang jeg kniven i glasset så glasset knuste :-) Vet ikke hvorfor, det bare skjedde - ting bare sklir ut av hendene mine :-)

Skrevet

sånt skjer liksom hele tiden med meg har jeg intrykk av...istad lukket jeg oppvaskmaskindøra litt for hardt igjen( tenkte liksom ikke) hvorpå jeg da knuste eks antall glass inni der...veldig morsomt liksom...det var den jobben å¨rydd det opp.....jaja---

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...