Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har fått masse hår nå. Det er ganske lyst, men med rødskjær. Kan det plutselig bli rødt nå eller? Synes det er litt fint, men vet at mange er uenig i det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt her har også litt rødskjær i håret sitt...Syntes det er kjempe søtt:) Er spent på om håret hans blir rødt når han blir større:)

Skrevet

Jeg har selv vokst opp med mellomblondt hår med rødskjær og har mange ganger fått positive kommentarer fordi håret mitt har en fin glans :-) Har alltid vært fornøyd og glad for det. Det er liksom ikke så kjedelig, nei la henne bli stolt av hårfargen hvis den blir rød, det er jo mer sjeldent.

Skrevet

Ingenting som er finere enn rødt hår!!!! (har det ikke selv)

Skrevet

Jeg synes det er kjempetrist at mange ikke liker rødt hår. Har det selv og er kjempefornøyd med hårfargen min.

Gutten min har arvet litt av det. Han har gyllent hår og hvis lyset treffer på rett måte ser det veldig rødt ut. Andre ganger ser man ikke rødskjæret i det hele tatt. Synes det er kjempefint!!!

Jeg hadde så og si blondt hår da jeg var liten men så kom rødskjæret mer og mer fram med årene. Vet om mange som har vært lyse som barn som har en helt annen farge som tenåring/voksen så det kan endre seg.

Skrevet

Rødt hår er absolutt nydelig. Er jo ikke så mange som har det, og derfor blir det jo mer spesielt. De fleste babyer som har helt lyst hår, ender opp som kommunegråe, så din er heldig hvis det blir rødt synes nå jeg.

Skrevet

Har selv lys rødt hår :-) Mange gang fått hørt hvor fint det er under oppveksten min :-) Lukas får også lys rødt hår ser det ut som :-) Hadde ikke trodd noe annet da far også er rød i håret :-)

Husker en gang jeg fikk 5000 kr hos en mann, bare for at jeg hadde samme hårfarge som hans avdøde kone, var mye penger da jeg var 8-10 år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...