Gå til innhold

Flere på overtid??(syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på overtid med en dag..merker at akkurat idag begynte dagen da jeg også er drittlei..nå er det plutselig ikke så kult å gå her å dasse lenger..ALLE ringer og melder meg og spør også..vet alle mener det vel, men jeg opplever det som slitsomt..Uff..unnskyld syting, men idag er jeg bare så lei..+ er skikkelig forskjølet..Flere som er lei nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 2 dager på overtid. Går faktisk litt bedre nu en par dager siden. Har sovet litt bedre om nettene så det hjelper til. Klart er jeg lei og vil gjerne noe skjer fort men er så lite en kan gjøre. Naturen går sin gang men uansett innen to uka regner jeg med å bli mamma. Deilig det.

Skrevet

På overtid ja, det må jeg kunne si jeg er i aller høyeste grad. 13 dager i dag!!! :-( Fy a meg, unner ingen det altså. Men men...det er nå lys i tunellen her da, skal inn på sykehuset til igangsetting i morgen.

Skrevet

Lykke, lykke til imorgen da:) 13 dager over er jo mye, så nå fortjener du virkelig å møte ditt lille vidunder:)

Skrevet

Hei, du er IKKE alene:-)

Syv dager på overtid i dag... Ingen tegn på at noe skal skje med det første:-(

Var hos legen i dag, og han ville ikke engang sjekke modning...blæh! Hadde vært greit å få vite om det var noe på gang i hvertfall! Men, overtidstime bestillt til neste mandag, så så øyner jeg lys i tunnellen! Dersom noe ikke skjer inne da, så vet jeg i hvertfall at jeg senest blir igangsatt neste mandag!

Overtid er utrolig kjipt - nesten så jeg blir provosert av alle "dager igjen da, jenter" trådene:-) Skal vi starte vår egen "hvor mange overtidsdager da, jenter??"

Men, men - får trøste oss med at det bare er ca 5 % som føder på termin; det betyr jo at noen dessverre må gå over:-)

Skrevet

La oss starte en egen side ja..syns det virker som det er så mange som føder før tiden..blir helt misunnelig jeg..Vi får krysse fingre og tær at det ikke blir så mye lenger for noen av oss:)

Skrevet

Jeg er to dager på overtid. Gikk 14 dager og 13 dager over med mine to andre - så jeg vet godt hva det er.

MEN jenter vi har jo gått så lenge nå- 9 mnd - noen dager til klarer vi selv med en del vondter. Tenk det vidunderlige vi skal oppleve - få en baby. Fokuser på det.

MEN å bli satt igang står som skrekken for meg. Har utrolig kjipp opplevelse der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...