Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har lyst til at poden skal hos dagmamma når han er bare ett år. Tror det blir litt mindre overveldende og kanskje litt bedre i starten. Får ikke plass på småbanrsavd i barnehage. Men jeg er skeptisk til dagmamma også. Kjenner henne ikke selv, men har fått høre at hun er bra. Hvordan kan jeg vite dette sikkert? Er jeg hysterisk eller? Har dere tenkt å ha dagmamma eller barnehage?
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Be om å få komme på besøksdag til dagmamma. Hun bør vise deg rundt i huset, fortelle deg litt om hvordan hun legger opp dagene. Hva hun gjør for å aktivisere barna, hvor mye hun er ute med dem, hvordan hun legger opp sovingen, måltidsrutiner hos henne osv. La dagmamma ha poden på fanget mens dere prater, og evnt leke litt med poden, så kan du observere litt i smug. Eldstejenta mi var i barnehage fra hun var 1 år. Jeg har bare gode erfaringer. Men jeg ville vært skeptisk dersom jeg ikke fikk den lille inn på småbarnsavdeling. Da ville jeg nok valgt dagmamma første året, tror jeg. Du er absolutt ikke hysterisk - Bare en god mamma =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå