Gå til innhold

7mnd og ingen tenner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Flere som har 7mnd babyer som ikke har fått noen tenner? Ser ikke antydning til noen heller .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 mnd og ingen tenner ;) Ser ingen, ingen antydning heller. Har begynt å sikle en del da.

Skrevet

Ingen tenner i sikte her heller. Han er 7 mnd.

Skrevet

Han her blir 7mnd på onsdag, og han har ingen tenner. Ikke ser det ut som det kommer noen i nærmeste fremtid heller.

Skrevet

Lillebror er 6 1/2 og den første kom forrige dagen, helt plutselig. Men du skal ikke bekymre deg. Kjenner ei som fikk sin første tann 14 måneder gammel, men det er litt i seneste laget. Men da kom de også på løpende bånd.... Men hun fikk beskjed om at hvis barnet var friskt etc, skulle hun ikke bekymre seg. Men hadde de ikke fått sin første tann innen 15 mnd, ville de ta røntgen etc.

Men det er klart jo tidligere jo bedre, for da er gommen mykere. Men plutselig er de der, de små hvite ris-korna nede i munnen...

Skrevet

Jeg fikk min første tann da jeg var 9 mnd, sambo var 3 mnd..Så det er så utrulig forskjellig nårtid de små får sine første tenner...

Skrevet

Ta det med ro!

Førstefødte jenta vår fikk sin første tann 10 mnd gammel! Da hadde hun allerede gått sitt første skritt. Det så jo unektelig litt pussig ut der hun gikk uten tenner, men tennene som kom var akkurat som de skulle være..Hun er nå 7 år, og har bare mistet to melketenner, så hun er "sen" i den enden også..

Minstejenta er 5 mnd nå uten en tann, blir spennende og se om hennes kommer like sent..

Skrevet

gutten min blir 7 mnd til søndag og han har heller ingen tenner

men han har siklet over 1 mnd, men ingen antydning til tenner :(

Skrevet

Gutten min var 9 mnd når den første tanna kom.... Nå er han 11 mnd og har 5!

Skrevet

Guro er akkurat blitt 9 mnd, og har fått sin første tann for kort tid siden ;)

Skrevet

Snart 8 mnd her og ikke noe tann eller tegn til tann :o)

Skrevet

Min eldste fikk første tanna 2 uker før han fyllte 1 år. Var egentlig ganske deilig. For det sparte puppene mine for mye vondt, og han hadde aldri noe smerter når han fikk tennene. Men tror nok han blir sen med tannfellinga og. Lillebror er straks 7 mnd og har ikke antydninger til tenner han heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...