kris78 Hurra for jenta mi :) Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Er her noen som har erfaring med dette? Jeg har bestemt meg for å bli kvitt en del kilo, og skal i den anledning begynne på Grete Roede(for meg selv) + ta opp igjen treningen. Er det noe spesielt jeg bør passe på?
Expat Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Stram ammebh i unødvendig lang tid (gir kunstig spreng og redusert melk) og for hurtig vektnedgang (mer enn en kg i uken). Mener GR har eget opplegg for ammende.
kris78 Hurra for jenta mi :) Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 GR har eget opplegg! Takk for tipset! Tviler på at treningsbhen blir sittende på så lenge at det påvirker melkeprod.... er ganske så utrent nå skjønner du
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Purelime sin treningsbh (fås bare kjøpt på nett i Norge) sitter fantastisk. Kan umulig presse brystene uheldig. Det er ikke bra å senke kaloriinntaket så mye at melka bare tærer på fettlagrene, da kan visst kroppen skille ut giftstoffer i melka. Men sunt kosthold er jo også slankende (variert og hyppigere måltid, mer proteiner). Jeg trener i vei. Fødte i juni i år og har tenkt å bli gravid igjen neste sommer. Bør bli sterkere i kroppen til det. Nye forknsing sier at trening ikke er skadelig (har jeg lest i Mamma....). Er du veldig overvektig? Selv vil jeg ned 10-15 kilo, men satser på flere måltider og mer mosjon. Ikke noe sulting.
kris78 Hurra for jenta mi :) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Det blir ingen sulting her.... Kan ete opptil 1600 kcal per dag, og det er mye! Jeg har planer om å slanke meg 15 kg, med den målsetningen at jeg skal ha klart dette til sommeren...så jeg har tenkt å bruke lang tid, og la det bli en naturlig del av livsstilen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå