Gå til innhold

Marsjenter, hva har dere kjøpt så langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av store ting har vi kjøpt seng, vogn, og kurv til å ha på stua.

Så har jeg kjøpt et sett med klær så langt.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh.... ingenting har vi kjøpt ennå.

Har veldig lyst å begynne men vet ikke hva jeg skal begynne med=)

Skrevet

Har kjøpt vogn og masse tøy. Passet på å kjøpe i forskjellige størrelser da, vet aldri hvor mye/lite smått man trenger. Pluss et par bamseting :-)

Så har jeg kjøpt en bæreslynge.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har ikke kjøpt noen ting selv enda, men fått tak i seng. Skal gå igang etter jul, tenker jeg!

Skrevet

Vi har kjøpt inn alt:D Eneste vi mangler er bilstol!! Hæerlig å være ferdig med alt før jeg får fødselspengene. De kan brukes flittig til mye annet istedet. Vi skal forresten tunne oss selv en weekend like før jul til København. Vi stikker av og forlover oss der vi=) Gleder meg sånn!!

Skrevet

Vogn, bilstol, bleiebøtte, pumpe, div klær og gardiner :-)

Skrevet

Vi har så langt kjøpt vogn, dunpose og bleiebøtte. Blir vel mer etterhvert... Salg i januar ;)

Skrevet

jeg har kjøpt ett sett med klær, det har pappaen også. ellers har vi ikke kjøpt noe. har det meste av utstyr fra før. ser etter barnevogn nå, det er vel det eneste... :)

Skrevet

Vi har kjøpt babygym, bilstol, bleiebøtte, masse klær, vaskekluter osv, tepper, dyner, sengesett og en del andre småting. Har bestemt oss for vogn, men ikke kjøpt den enda. Seng skal vi kjøpe når vi flytter! :)

Skrevet

Jeg kjøpte en OTH urban jungle 2006-model brukt i dag! Den var veldig pent og lite brukt. Hun jeg kjøpte den av fikk barn i august. Jeg gleder meg sånn til å bruke den - den e så utrolig lett å kjøre, legge sammen og å løfte inn i bilen. Veier kun 10 kg. Ellers så skal vi ønske oss seng og bilsete og sånt til jul. Jeg gleder meg sånn til å få ut den lille gutten så driver å danser inne i min mage :)

Skrevet

vi har kjøpt :

*masse klær

*seng (med sengekant, sengehimmel, madrass, 2 dyner, pute, sengetøy)

*vogn

*noen små bamser

*håndklær

*noen flasker

*badetermometer..

*kosetepper

sååå gøy og handle:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...